Gå til innhold

Barselhotellet på SUS. Må man...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha med egne bind og bleier til babyen nå? Klær til babyen? Stelleprodukter? Leste et sted at tilbudet om slikt var kutta i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke når jeg fødte i fjor i 2011 ihverfall.. Men jeg synes personlig det var greit å ha egne klær til babyen, bleier og bind fikk jeg utlevert men nettingtruser må du kjøpe selv (kjøpes i 5 pack på apoteket)..

Skrevet

Takk for svar! Fikk truser også sist, men det var i 2007. Selger de trusene på sykehusapoteket? De var geniale i starten, selv om de ser helt fæle ut. :-) Vet noen forresten om det er nok dobbeltrom nå, eller må man belage seg på at det er fullt? Fikk ikke dobbelt sist, og syns det var veldig dumt.

Skrevet

Takk for svar! Fikk truser også sist, men det var i 2007. Selger de trusene på sykehusapoteket? De var geniale i starten, selv om de ser helt fæle ut. :-) Vet noen forresten om det er nok dobbeltrom nå, eller må man belage seg på at det er fullt? Fikk ikke dobbelt sist, og syns det var veldig dumt.

Ja de selger trusene på sykehusapoteket.. Jeg fødte midt på sommeren i fjor og da var de nokså travle men fikk likevel dobbelrom på barselhotellet, men er nok lurt å gi beskjed med en gang du kommer inn om at du ønsker det så får de booket det til deg.. Lykke til!

Skrevet

Å, gjør de det? Før ungen er født? Det ville de ikke sist nemlig. Blir satt i gang, men skal prøve det da. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...