Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg er en av de som ikke synes særlig om den markeringen på den måten at jeg aldri kunne deltatt i den selv. På den annen side har jeg respekt for alle de tusen menneskene som i øsende regn stiller opp for å markere. Det er et positivt engasjement. Det jeg synes er storveis med det hele er at en bedre måte å si kollektivt "fuck you" på har jeg sjelden sett. Det i seg selv fikk meg i strålende humør! Så takk til dere som gjorde dette!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Men hva er linken mellom den sangen og ABB ? Jeg har ikke fått med meg det...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 ABB brukte den sangen som et eksempel på myndighetenes marxistiske hjernevask av norske barn.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Selv om jeg har forståelse for at folk trenger å komme sammen og markere motstand på en eller annen måte, kan jeg ikke hjelpe å føle at dette ble nok en norsk oppvisning i snillisme og naivitet. Jeg mener; å bekjempe terror med demokrati er nå en ting, men å gi denne mannen den orkesterplass han har ønsket seg for å spre sitt budskap, kun kunne straffe han med 21 års fengsel, og i tillegg nå å "drukne ondskapen med allsang" - jeezes, kan tenke meg hva de utenlandske nyhetsredaksjonene snakker om nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå