Gå til innhold

Barn av regnbuen og allsang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de som ikke synes særlig om den markeringen på den måten at jeg aldri kunne deltatt i den selv. På den annen side har jeg respekt for alle de tusen menneskene som i øsende regn stiller opp for å markere. Det er et positivt engasjement.

Det jeg synes er storveis med det hele er at en bedre måte å si kollektivt "fuck you" på har jeg sjelden sett. Det i seg selv fikk meg i strålende humør! Så takk til dere som gjorde dette! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva er linken mellom den sangen og ABB ? Jeg har ikke fått med meg det...

Skrevet

ABB brukte den sangen som et eksempel på myndighetenes marxistiske hjernevask av norske barn.

Skrevet

Selv om jeg har forståelse for at folk trenger å komme sammen og markere motstand på en eller annen måte, kan jeg ikke hjelpe å føle at dette ble nok en norsk oppvisning i snillisme og naivitet.

Jeg mener; å bekjempe terror med demokrati er nå en ting, men å gi denne mannen den orkesterplass han har ønsket seg for å spre sitt budskap, kun kunne straffe han med 21 års fengsel, og i tillegg nå å "drukne ondskapen med allsang" - jeezes, kan tenke meg hva de utenlandske nyhetsredaksjonene snakker om nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...