Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg har pratet med en fyr masse på både sukker og facebook. Vi har pratet om alt mulig, og føler virkelig vi kjenner hverandre. Han kom på besøk her om dagen første gangen vi møttes, det var full klaff. Det var magisk. Vi drakk noen øl, så fikk jeg masasje, som endte i klining, tafsing, men ikke sex. Neste dagen derimot etter vi stod opp lå vi og kysset på sofaen og endte opp med sex. Han skrev sms samme dagene senere der han sa det var supert og bla bla bla og ville sees igjen. Jeg sa at kan komme på fredag om han er keen. Har ikke fått svar Vet det var dumt å ha sex med engang Men det var så naturlig og tja jeg vet ikke. Vi har en god veldig morsom tone på sms, men tør ikke skrive nøyaktig sms samtalen vi hadde i går her. Siste sms var fra han i går etterfulgt av invitasjon til meg på fredag. var vel kanskje i 9 tiden på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Kanskje han ikke har mottatt den (det skjer ofte krøll med smsèr), kanskje han fikk en annen telefon og glemte det litt, for så å tenke at han svarer etter jobb i dag, kanskje han sovnet og sover enda, kanskje han tror han har svart, uten at meldingen hans har nådd deg... kanskje kanskje kanskje.... Vent til i kveld og send en ny melding... Bare en tilforlatelig en kanskje... Hei, står det bra til i kveld da.. eller noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Dater og skriver vi med samme fyr fra sukker eller?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Han glemte noe igjen hos meg. Så jeg skrev i går "hei du glemte igjen xxx din" og da skrev han " ja måtte jo legge igjen noe så jeg er ganrantert å se deg igjen. og jeg "haha trodde det var en jentegreie" litt fre og tilbake med hvrdan dagen var bla bla. så sms fra meg om han hadde lyst på xx var han velkommen til å hente den fredag, så kanskje han til og med skulle få en halv kopp kaffe og frokost på lørdagen Så vi har iallefal en god tone.. Huff teite meg, burde jo ha litt mer is i magen enn dette da. Takker for svar, tror oppriktig han er interissert, og jeg er ikke av typen som klenger og er egentlig ganske casual, så jeg maser ikke ihjel heller. Hi takk for svar!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Dater og skriver vi med samme fyr fra sukker eller? Dater og skriver vi med samme fyr fra sukker eller? Tja tviler, men for all del mulig det. Men skrev jeg så mye i inlegget at du virkelig klarer å kjenne igjen en fyr utifra det? jaja, spennende da. Hvordan ser han ut? hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå