Gå til innhold

datingsproblem, er det helt kjørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pratet med en fyr masse på både sukker og facebook.

Vi har pratet om alt mulig, og føler virkelig vi kjenner hverandre.

Han kom på besøk her om dagen første gangen vi møttes, det var full klaff. Det var magisk.

Vi drakk noen øl, så fikk jeg masasje, som endte i klining, tafsing, men ikke sex.

Neste dagen derimot etter vi stod opp lå vi og kysset på sofaen og endte opp med sex.

Han skrev sms samme dagene senere der han sa det var supert og bla bla bla og ville sees igjen.

Jeg sa at kan komme på fredag om han er keen.

Har ikke fått svar :(

Vet det var dumt å ha sex med engang :( Men det var så naturlig og tja jeg vet ikke.

Vi har en god veldig morsom tone på sms, men tør ikke skrive nøyaktig sms samtalen vi hadde i går her. Siste sms var fra han i går etterfulgt av invitasjon til meg på fredag. var vel kanskje i 9 tiden på kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ville jeg nok avventet en stund til for å se om du får noe svar :) Kan ha dukket opp ting som gjør at han ikke har svart. Og ja, jeg ville nok sagt at du skulle avventet sex'en litt ;) men men

Skrevet

Dersom man vil pule og kan, så skal man gjøre det. Faen ta denne puritanske holdningen om å vente. Vente hvor lenge da, 4 mnd for å oppdage at han er helt useless i senga? Nei, prøv dem fort så du vet hva du får.

Og dersom han vraka deg fordi dere hadde sex, så er han skrot uansett.

Gjest sug lut
Skrevet

Definitivt enig m Doppler. Ikke en grunn i verden for å vente. Kanskje han fant ut at du var feil i senga? Klart det er info han trenger nå, før han tar stilling (sic) til resten.

Skrevet

Akkurat det med sexen VET jeg han likte veldig godt, det er jeg faktisk rå god på. Det både merket jeg og han sa det han også.

Vi skrev sms i går han sa han egentlig hadde planer med gutta, men ville gjerne se meg også så han skulle tenke seg nøye om.

Nå har jeg ikke hørt noe om det blir gutta eller meg ikveld og ejg gidder liksom ikke la han tro han bare kan la meg vente på å høre fra han. Så kan jeg da skrive sms:

Hei. Jeg gidder ikke sitte uten planer i kveld, så siden jeg ikke har hørt fra deg legger jeg andre planer. Kos deg masse i kveld og god helg.

Kan jeg skrive det?

Glad dere ikke er så J* pripene dere heller, sex er jo veldig viktig for meg så kjipt om alt hadde stemt unntatt sexen og det hadde jeg ikke funnet ut før om en mnd.. Kjipt..

hi

Skrevet

nei du kan ikkje skriva det. Lag andre planer og når han tar kontakt, i dag eller ein an dag så avtaler de ein ny date. Kva med å finna på noko utanfor huset? Viss du er interessert i kjæreste er det kanskje dumt å legga opp til det som kan oppfattast som utelukkande "sex-treff" Sex kan de jo ha likevel

Skrevet

har barn, så å finne på noe utenfor huset krever litt planlegging.. Jeg har barnefri i morgen med skla på byen med jentene så den dagen ga jeg ikke til han, han fikk i dag om han ville se meg i helgen..

Nå skal jeg se filmer i kveld jeg da, takker for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...