Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Har en data som er 4-5mnd gammel. Bruker Internett Explorer. Har alltid 3faner oppe. Facebook, Dib eller et annet forum, og en side med nyheter eller annet. Om feks jeg får et varsel på facebook, så klikker dib, og hele siden låser seg. Eller om det kommer for mye reklame, så låser en av sidene seg. Er jeg på en side med mye bilder, eller videoer (feks sol) så blir hele dataen treg, og facebook blir svart. Om noen skriver til meg på chatten, samtidig som jeg skriver til noen, så låser hele siden seg. Er det flere som opplever dette? Er det noe galt med IE? Eller er det dataen som kødder? Har eksamensperiode snart, så håper ikke at jeg må levere inn dataen. Aldri skjedd noe lignende om jeg kun er på selve dataen og skriver på word eller noe.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Prøv Firefox eller Google Chrome som nettleser. IE har jeg ingen gode erfaringer med. Kjør en virusscan på pcn, og legg inn adblock, så du slipper reklamen.
It's all about me Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 IE tar enormt mye plass, så har du litt liten pc/lite minne skjer det du beskriver. Jeg byttet til Opera. Det var da den raskeste, og har holdt meg til den siden. I tillegg er Opera ganske lik IE, ikke store forskjellene.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Hmmm. Mulig jeg har lite minne, for har installert The sims3, men tenkte å avinstallere det nå, har jo uansett ikke tid til det. Håper det bare er noe så enkelt.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 hvor mye ram har den? Om det er lite kan du vel ikke gjøre så mye på en gang..
tyr82 Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Hmmm. Mulig jeg har lite minne, for har installert The sims3, men tenkte å avinstallere det nå, har jo uansett ikke tid til det. Håper det bare er noe så enkelt. Om du har installert SIM3 påvirker det ikke minne til maskinen din med mindre du spiller det samtidig som du bruker IE. Det påvirker lagringsplassen.
Himmel og hav Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 Det IE egner seg best til er til å laste ned Chrome, Firefox eller en annen nettleser. Har aldri hatt så mye problemer med sider som hang, hakket eller tryna som da jeg brukte IE. Takke meg til Chrome! Du vender deg fort til en ny nettleser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå