Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Er det mulig å få bekkenløsning 3-4 mnd ETTER fødsel?? Var litt plaget med bekkenet under graviditeten, men det var særs lite. Men nå siste ukene har jeg vært vond i korsrygg, hofter og det stråler ned gjennom beina.. Litt vanskelig å forklare, men for meg høres det ut som bekkenløsning.. Er dette mulig og hva skal jeg gjøre? lege, fysioterapeut? eller kan det gå over om jeg slapper av litt? Andre med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 ...men du kan jo ha fått problemer med ryggen (låsning, overbelastning, prolaps) uansett da. (ikke bekkenløsning nødvendigvis) Gå til fastlegen, få hendvisning til kiropraktor eller fysioterapi og se.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Jeg har ETT eneste ord til deg.... OSTEOPAT!!!! Ikke gå til fastlegen, de har ikke snøring på sånt.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Kan være bare en låsning. Få deg en time til kiropraktor evt osteopat.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Takk for svar :-) Bør vel gå til legen for å få henvisning? blir vel billigere da :-)
Gjest Mafan Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Ja det er mulig, desverre... Søk hjelp hos en fysioterapeut eller annen behandler som har erfaring med bekken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå