Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2135145/Im-childless-42-haunted-baby-I-aborted-18.html Denne artikkelen handler om den 42-årige kvinnen Katie Spicer, som tok abort som tenåring. Nå ønsker hun at noen skulle fortalt henne at graviditeten den gangen kanskje var hennes eneste sjanse til å bli mor. Heldigvis har hun tantebarn. Aborten den gangen tok hun med veldig lett hjerte, men nå som hun ikke klarer å bli gravid, tenker hun mer og mer på den.
LilleBamBam+EnTil Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Det skjedde også med meg. Men jeg hadde også en spontanabort med tvillinger som medførte endel rester. Etter dette fikk jeg diagnose Ashermans syndrom. I dag skal det heldigvis endel til, da de ikke bruker så mye "blind" metode lenger. Men for oss som tok abort før denne tekniken er det ikke en selfølge for alle å bli gravide. Jeg måtte gjennom 2 år med hormonkurer og 2 operasjoner før jeg ble gravid. Og fødselen endte med fastgrodd morkake og blødning på 3,5 liter. Men med en flott og frisk jente. Det er trist når dette skjer, for det føles ut som om en straffes dobbelt opp for valget: en straffer seg selv og så kan en ikke bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå