Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Med en gang høres det rart ut. Men, tenk på alle de overvektige som sitter på McDonald, Burger King osv flere dager i uken. Hva med en slags "klippekort-ordning". Ikke mer enn 2 menyer i uka foreksempel. Klart man kan frotse i mat hjemme uansett, men det hadde nok gjort så en del fastfoodkjeder hadde gått konk eller hvertfall måtte legge ned mange avdelinger.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Hahahha. Morsom tanke, kanskje ikke fullt så enkel å gjennomføre? "Hei, her er klippekortet mitt. Som du ser har jeg brukt opp kvota for denne uken, så jeg skal ikke ha noe. Bare lukte."
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Jeg ser for meg svartebørsindustrien som hadde vokst frem;)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Ja, men da må vi innføre klippekort på alkohol og. Ikke mer en 4enheter i uka. Er jo mange som sitter på bar dagen og kvelden lang. Og mange som er på grøftefylla hver helg. Så hadde alle barer gått konk, og lagt ned.. Og vi hadde sluppet fulle folk, ulykker pga fyllekjøring og gater fulle av kebabspy en søndagsmorgen.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Ja, alkohol også.. egentlig så er det rart det ikke er innført kvote ift alkoholsalg. Så mye vold, fyllekjøring og liv som går tapt pga dette.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Med en gang høres det rart ut. Men, tenk på alle de overvektige som sitter på McDonald, Burger King osv flere dager i uken. Hva med en slags "klippekort-ordning". Ikke mer enn 2 menyer i uka foreksempel. Klart man kan frotse i mat hjemme uansett, men det hadde nok gjort så en del fastfoodkjeder hadde gått konk eller hvertfall måtte legge ned mange avdelinger. Ja for det hadde jo bransjen gått med på hvordan skulle de da overleve? De finnes jo kun for å tjene penger naturlig nok. men det sagt jeg har aldri sett masse overvektige når jeg har vært innom slike steder. Og om du ikke selv er der veldig ofte så hvordan vet du at overvektige spiser der støtt og stadig? Tror egentlig ikke et slikt forbud ville spille store rollen når det gjelder overvektige her i landet. jeg tror nok De fleste spiser usunn mat i store mengder fra butikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå