Gå til innhold

Når kom kvalmen hos dere??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sniker meg inn fra 3. Trimester, og svarer:

aldri. Har ikke vært kvalm i dette svangerskapet og var heller ikke det med jenta mi. Vi får gutt denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg kom den tidlig....den kom i midten av uke 5. Er 9+1 i dag og er fortsatt kvalm og kaster opp i tillegg. Hjelper å spise litt og ofte for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOm i midten av uke 5 her også, men denne uken har det blitt mye bedre. Så bare 2,5 uker med kvalme.

Litt samme som sist egentlig, gav seg fort da også.

Men må spise ofte ja, hvis ikke blir jeg fort uggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker nøyaktig når kvalmen kom!

21.desember 2011! Første dag i uke 6.

På flyet på tur til Nord-Norge finner jeg meg selv pustende i en pose med en kabinansatts ekstremt bekymrede ansikt stirrende på meg. Kvalmen har offesielt bleket ansiktet mitt og meldt sin ankomst for de neste sju ukene.

Husker jeg ble passelig bekymret de dagene jeg ikke var kvalm, for de kom faktisk de også...Men kom også desto sterkere tilbake. Så om du har dager uten kvalme, NYT dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kom i uke 6, nesten på dagen.

Er i uke 13, er kvalm enda.. Men nå varierer det mer, noen dager merker jeg mindre, andre dager mye mer. I dag dessverre mer.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var kvalm enkelte dager helt fra starten av..men i uke 7 kom den og bosatte seg og er der enda i uke 13 å nå er den verre en den noen gang har vært..håper den slipper snart for jeg klarer ikke tanken på mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.s; søsteren min var kvalm i noen få uker begge svangerskap. Det er forskjell på folk! (og svangerskap..) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var kvalm enkelte dager helt fra starten av..men i uke 7 kom den og bosatte seg og er der enda i uke 13 å nå er den verre en den noen gang har vært..håper den slipper snart for jeg klarer ikke tanken på mat..

 

La oss satse på at dette er de siste krampetrekningene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1: i uke 5+4, forsvant rundt uke 13-14

 

Nr 2: i uke 3, endte med sykehusinnleggelse og medisiner i uke 12, forsvant rundt uke 14-15

 

Nr 3: er bare 5+3, men har så langt bare vært litt uggen hvis det har gått flere timer siden jeg har spist, ikke noe verre enn det jeg blir uansett om jeg ikke har spist på lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merket kvalmen allerede i uke 3. Har 2 svangerskap bak meg med ekstrem kvalme og oppkast frem til 8mnd. Er i uke 11 i mrg og kaster fortsatt opp. Går denne gangen til akupunktur, og føler at det gjør at jeg kaster opp mindre denne gangen og får i meg litt mer mat. Jeg er sykmeldt og helt tappet for energi. Gleder meg til å fungere igjen. Heldige dere som ikke er kvalme!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm en eneste gang. Denne gangen har jeg vært litt kvalm siste uka. Definitivt i forbindelse med for lite matinntak. Om jeg spiser jevnlig holder kvalmen seg unna. Ikke kastet opp da heldigvis. Er 8+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for masse svar! :)

 

Er 5+2 og kjenner meg bare litt uggen noen ganger, men er veeldig trøtt da....

I mitt forrige svangerskap var jeg endel kvalm...men husker ikke helt når den kom....

Håper at jeg slipper unna altfor mye kvalme denne gangen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom i uke 4.. er snart 7 fullgåtte uker å er kvalm døgnet rundt.. Har bare spydd 3 ganger, siden alt stopper i halsen..

 

Håper den gir seg snart, for eneste måten jeg ikke er kvalm på er å spise, så kommer til å ese ut snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 5+3. Sykemeldt 100% siden da. Nå er jeg 8+1 og kvalmen forsvant for en uke siden. Før det kunne jeg kaste opp 3 ganger om dagen.. Skjønner ikke hva som har skjedd jeg. Sist spydde jeg fra uke 6-12 mer eller mindre. Men jeg klager ikke!! Spiser hver time! Litt og litt i frykt for å bli kvalm. Noen ganger får jeg et godt snev av brekningsfornemmelser fortsatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...