Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Og evt hva? Elsker den siden! Det er jo så mye billigere enn å handle på helsekost her. Kjøper ting som rå kakao, snacks, frø og nøtter.
L-8 Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Jepp! Stevia, kosttilskudd, helsekost, barer etc... Bare ikke bestill for mer enn 200 av gangen og sjekk ut hva som er lovlig å importere. Flere av kosttilskuddene overstiger dosene som er tillatt importert.
Fruen i huset Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Ja, bestiller alt mulig. Elsk, elsk, elsk! <3
GuttemammaX3 Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Jeg handler masse. Matvarer (te, sjokolade, nøtter, søtning+++), kosttilskudd, hår og hudpleie, såper, solkrem, deo, vaskemidler osv.... Det er veldig mye ekstremt billig og av super kvalitet. For eksempel får jeg shampoo, balsam, hårkur og styling tilsammen billigere enn kun shampooen jeg brukte før. Ansiktsmasker og peeling i store beholdere til en drøy 20kroning... I tillegg til lav pris er det naturlige produkter uten alle de stoffene man gjerne vil unngå :-) Bestiller for under 200 kr pr gang, og litt under to kilo totalt, så koster portoen bare rett i overkant av tretti kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå