Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Heisann:-) Noen som vet hvordan det er, jeg har overgangsstønad frem til juli, så lønn 2 mnd før jeg går ut i permisjon, har jeg da krav på permisjonspenger tro??? Veldi glad for svar:-)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Du kan få foreldrepenger dersom du har vært yrkesaktiv og har hatt pensjonsgivende inntekt i minst seks av de ti siste månedene før stønadsperioden tar til. Inntekten på årsbasis må være minst halvparten av grunnbeløpet i folketrygden. Likestilt med arbeid er perioder du har mottatt sykepenger foreldrepenger ved fødsel og adopsjon svangerskapspenger omsorgspenger ved sykdom hos barnet eller den som passer barnet pleie- og opplæringspenger dagpenger under arbeidsløshet arbeidsavklaringspenger (AAP) Kopiert fra nav.no Som du ser står det ikke noe om at man har rett på foreldrepenger om man har mottatt os, men for å være sikker kan du jo bare ringe dem å spørre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå