Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg er ikke glad i slik sursøt-saus, så jeg lurer på hva dere bruker til tilbehør når dere spiser vårruller? Ris er jo greit, men litt mer syns jeg det bør være..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Jeg syns ikke man trenger så mye til vårrullene. Det er jo både gr.saker og pasta inni. Jeg bruker ha en suppe først eller ved siden av og dipper vårullene i søt chilli saus og mango chutny
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Hvilken suppe? Synes det blir litt tørt med bare risen og rullene...må ha saus:D
Soon to be mum Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Hva med å ha litt soyasaus på da? Eller Hoi sin? Det er jo en ganske nøytral smak på vårruller, om du skjønner hva jeg mener, så du kan jo egentlig bruke hvilken saus som helst, bare du liker den tenker jeg. Mulig det blir litt rart med bearnaise selvsagt, men du skjønner hva jeg mener.. Ellers tenker jeg suppe som den over her sikter til kan være feks won ton?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 plommesaus (jeg kjøpte en god en i en innvandrerbutikk), guacomole, salat, scampi ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå