Gå til innhold

G-punktet. idiotisk debatt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes den debatten om G-punktet finnes eller ikke er så utrolig idiotisk.

Klart det fins! Vi kjenner jo at det gjør det.

Selv om noen kvinner ikke finner det før etter noen år, så må man jo høre på de som kan bekrefte at de har et g-punkt. Hvorfor bløffe om det, liksom.

Hadde dte var menn som hadde et G-punkt hadde dte overhodet ikke vært noen debatt, men regnet som hevet over enhver tvil.

Men fordi det er kvinner som sier det fins, så skal man liksom ikke helt tro på det?

Grrrrr!!!!!

G-Punktet fins. Punktum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Men da har de en god grunn til å skive på kryss og tvers om kvinnens kjønnsorgan eller bare det å vise bilder rett opp i nord på en sprikende dukke som vg gjør hehe..

Skrevet

Hvorfor lager du et innlegg om dette hvis du synes det er en idiotisk debatt? Det er jo du som setter igang hele debatten...

Men for all del, mitt gpunkt finnes absolutt. Men jeg bryr meg vel ikke om hva andre tenker og mener om den saken.

Skrevet

Og hvor er så mitt g punkt dA,? Får aldri orgaSme av penetrering, kun ved stimulering av klitoris..

Gjest sug lut
Skrevet

Det er ikke idiotisk å forsøke å fysisk påvise noe som av mange anses å ikke eksistere. Hvordan tror du vår samlede viten utvikles, egentlig?

Skrevet

Mange kvinner opplever å få orgasme ved stimulering av et bestemt punkt.

Da kan man ikke si at det er feil at dette punktet fins.

Det fins, enten man klarer å dokumentere ekstra nervetråder der eller ei.

HI

Skrevet

Jeg har 6 forskjellige. Og har fått 7 forskjellige orgasmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...