Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Lurer på om jeg skal tørre å bli gravid en gang til? Det er mye å gå igjennom et svangerskap, og smertene ved fødsel. Og tiden etterpå. Hvordan klarte dere å gå for det enda en gang? Jeg vet hva jeg må igjennom. Fødeselen er så grusom vond. Klarer man det en gang til?? Man har ikke noe valg, når man er kommet så langt. Men nå kan jeg velge. Husker ved de to siste fødselene så tenkte jeg dette gjør jeg aldri igjen. Men gleden er så stor over et nyfødt barn. Og smertene blekner så fort. At etter fødselen tenkte jeg at dette kan jeg gjøre en gang til. Hvis jeg skal enda en gang til blir det 6.gangen. Helt utrolig. å ha en liten baby er ikke krevende. Mer organisere alt rundt i hverdagen.
Gjest Siklerotte Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Hadde aldri turt å få seks barn, og ja, klart det blir tungt å organisere når man har en liten barnehage hjemme.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Nå har jeg ikke så mange barn som deg, men etter 2 fødselen fikk jeg helt hetta og det tok over 4 år før jeg orka tanken på å skulle bli gravid igjen. Men jeg ønska meg flere barn og nå kommer straks nr 3. Hoppa bare i det, graviditet og fødsel er tross alt en kort periode, gleder meg til når babyen først er her. Men tror ikke jeg hadde orka flere ganger nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå