Gå til innhold

Er dette selvskading??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg river neglene på tærne mine slik at jeg blør, vet ikke hva som får meg til og drive med dette for hver gang jeg har gjort det tenker jeg at au dette er jo ikke godt og nei jeg skal slutte med dette, men likevel klarer jeg det ikke:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei kanskje ikke selvskading... men minner om en handling man gjør når man er stresset eller nervøs... Har du lagt merke til dette har sammenheng med stress eller nervøsitet? Skole? Jobb? Forhold?

Skrevet

Nei vil ikke si det.

Vurderer det ikke som selvskading når jeg klorer opp meg selv på lår og overarmer heller, fordi jeg er så sint at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, og bare må få ut sinnet. Det er jo ikke alltid det begynner å blø eller bli arr.

Skrevet

Jeg biter av huden rundt neglene mine så jeg begynner å blø, og jeg river ut øyevipper... Merkelige uvaner, skjer som oftest ubevisst hvis jeg har mye å tenke på/grubler...

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet (endret)

Nei vil ikke si det.

Vurderer det ikke som selvskading når jeg klorer opp meg selv på lår og overarmer heller, fordi jeg er så sint at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, og bare må få ut sinnet. Det er jo ikke alltid det begynner å blø eller bli arr.

Dette kategoriseres faktisk som selvskading. Ikke det de andre her skriver, men det du skriver.

Har selv slitt med selvskading fra jeg var 12 til jeg var 19 år, og når jeg satt hos psykologen og var glad jeg var ferdig (17 år da) så påpekte psykologen at jeg hadde kloremerke på armen, fortalte at det bare var for å få ut litt "damp"/sinne. Hun fortalte meg at dette er en mild form for selvskading, noe vi måtte få bukt med.

Endret av <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Nei vil ikke si det.

Dette kategoriseres faktisk som selvskading. Ikke det de andre her skriver, men det du skriver.

Har selv slitt med selvskading fra jeg var 12 til jeg var 19 år, og når jeg satt hos psykologen og var glad jeg var ferdig (17 år da) så påpekte psykologen at jeg hadde kloremerke på armen, fortalte at det bare var for å få ut litt "damp"/sinne. Hun fortalte meg at dette er en mild form for selvskading, noe vi måtte få bukt med.

enig... dette minner mere om selvskading! :S

Skrevet

Nei vil ikke si det.

Dette er definitivt selvskading!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...