Gå til innhold

Naboen irriterer meg med sånne småting!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig dere synes jeg er smålig, men det får bare være. Vi bor i tomannsbolig, alså henger sammen med en annen bolig. Vi har et blomsterbed mellom oss, og vi har grus i det i stedet for jord, vi har også grus i innkjørselen. Inntil nylig hadde han også samme grusen. Nå har han derimot byttet grus, til en fæl oransje/gul grus. Og denne har han også tatt i det felles blomsterbedet som vi har mellom oss! Er det ikke normalt å spør om det? Han har bare lagt den oppå grusen som var fra før, som vi faktisk har betalt for. Nå ser det jo ut som alt tilhører han.

I sommer skulle han også male grått (vi har hvitt hus) på et terrassebord som hang fast i vårt hus, som han ikke ville sett engang, bare for han har grått hus. Slike småting irriterer meg!!! Men mannen sier jeg bare bør la det går, men jeg tror ikke jeg klarer det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk energien på noe nyttig :)

Men hva med å legge litt store stener i midten av felles bedet for å markere grenseskillet. Eller du får legge deg ned på alle fire å fjerne den gule grusen på deres halvdel. Og planken maler du bare hvit når ingen er hjemme.

Skrevet

Bruk energien på noe nyttig :)

Men hva med å legge litt store stener i midten av felles bedet for å markere grenseskillet. Eller du får legge deg ned på alle fire å fjerne den gule grusen på deres halvdel. Og planken maler du bare hvit når ingen er hjemme.

Planken har jeg malt i sommer og da ble han så utrolig sur at han snakket ikke til verken meg eller sambo på flere uker. Han har ikke bare sånne feider med oss alså, det er andre naboer han ikke snakker med for tiden også. Han har også prestert å rive opp hekken mellom oss, pga han ville ha samme hekk som han hadde ellers i hagen.

HI

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Jeg er tilhenger av kommunikasjon jeg da. Men det er jo ikke alle det er like lett å snakke med. Noen ganger må man bare vurdere om det er verdt å gå til 'krig' for ;)

Hvis han bare gjør sånne ting uten å spørre, så kunne du bare gjort det om igjen når han ikke er hjemme - uten å spørre. Kan han så kan du!

Sånn som å male opp igjen hos dere selv. Etterhvert kanskje han tar hintet om at han ikke kan ta seg til rette hos naboen uten å spørre.

Skrevet

Vet du hva, dattern til naboen var på besøk der her i overigår og hun har hund. I går var det hundemøkk på VåR side av plenen!

FAEN så irriterene!

Jeg har et barn på 1 1/2 år. Skal JEG plukka opp møkka etter bikkja! Ikke faen. Så den får nok bare ligge der.

Men herregud så jævla irriterene, plukk opp den jævla dritten selv a!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...