Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Er det den tiden av mnd igjen? Nei den kommer på mandag.
Himmel og hav Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 La meg teste mine synske evner: Mmmmmm, jeg føler at den kommer på mandag, men vent! Jeg føler også at noen vil komme inn i tråden her og skrive at "neida, jeg får den alltid noen dager før", og så vil noen andre si at "vi får den alltid den datoen det står på nav.no", og så vil noen muligens si noe om møkka-nav og imbesille ansatte... Så fåglarna veit, egentlig. Vent å se til i morra, er vel det sikreste tipset. Det hjelper jo lite hva noen gjetter på her inne i og med at det er NAV og bankene det står på
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Jeg bare lurer siden dette spm komme hver måned, også angående overgangsstønad, dere som spør, spør dere fordi dere er blakke.?
karusell Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Jeg bare lurer siden dette spm komme hver måned, også angående overgangsstønad, dere som spør, spør dere fordi dere er blakke.? Dette lurer jeg også på! Ser dette spørsmålet hver mnd, slår aldri feil... Haha, må jo le litt. Men altså er det fordi dere er blakke og trenger penger til mat eller? Venter på den der summen jeg og (barnetrygd+kontantstøtte) for jeg skal på helgetur til Sverige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå