Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Brukt nuvaring i noen mnd, men HVER gang jeg setter den inn får jeg sopp, så nå orker jeg ikke mer. Får sterk hodepine av p-piller og er livredd å sette inn spiral som legen anbefalte meg etter to tette svangerskap. Tips?
BikkjeBisk Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Denne bruker jeg! Aldri i H.....te om jeg bruker noe annet! http://www.pfc.no/?campaign=google&kw=pfc Håper virkelig du vil bruke denne
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Ladycomp/Babycomp... liten datamaskin som beregner eggløsningen din utfra tempmålinger om morgenen (tempmåler integrert i maskinen).. Den regner ut sikre og usikre perioder utfra dette. Hvis du har regelmessige sykluser fungerer det veldig bra. Da kommer du til å ha inntil en uke med røde (usikre) dager pr måned, da du må bruke annen prevensjon. De første par månedene er det mange røde dager fordi maskinen må regne ut ordentlig først... (for at det skal være helt helt sikkert)... men ved bruk over tid blir det færre og færre røde dager etterhvert.. Brukt riktig er det 99 % sikker prevensjon.. Den er relativt dyr i innkjøp, men det koster jo ingenting å bruke den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå