Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Noe håp om at den blir bedre snart? Har ikke så mye ekstra hud, magen er bare utstående og "oppblåst".. har et bilde fra jeg var 4 mnd på vei jeg og ser ganske lik ut nå Synes ikke magen har kommet seg noe særlig siden jeg kom hjem fra sykehuset.. kan nesten ikke gå med noen av de gamle klærne mine for jeg ser jo gravid ut i dem. Fødte for 4 år siden og da ble magen fort flat igjen..har alltid hatt flat mage.. men ikke nå nei. Ser jo gravid ut i alle de gamle klærne mine. Har 4 kg igjen til startvekta og tror jammen meg alle sitter på magen!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Det er bare gått 5 uker.... det blir bedre, garantert.
Vogndilla Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Heeelt normalt, på noen tar det noen mnd. Tenk på alt som skal falle på plass igjen inni der
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 5 uker..? 3 mnd her og den henger likt enda som den gjorde dagen etter hun ble født. Bittelitt strammere kanskje, men men.. Det er jo selvsagt svææært individuelt. Smør deg med tålmodighet.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Magen min var flat som en pannekake få dager etter fødsel med nr 1. Med nr 2 så jeg gravid ut i maaange måneder etter fødsel til tross for at vekten var den samme som med nr 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå