Gå til innhold

Wæææ.. jobbintervju!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble oppringt kl ti over ni i kveld fra en jobb jeg søkte på for et par uker siden. Han lurte på om jeg kunne komme på intervju på fredag. Det kunne jeg ikke, så da lurte han på om jeg kunne komme i morgen. I morgen! Og det kan jeg jo faktisk, siden jeg er ferdig på jobb kl 11...

Jaja. Hadde egentlig slått meg til ro med at toget var gått siden jeg ikke hørte noe hele forrige uke. Har lyst på jobben, bare ikke nå! Har akkurat startet babyprøving, og kommer til å føle meg så råtten hvis jeg ender med å komme første dag i ny jobb og si at jeg skal ha permisjon om 6 mnd.. Har gjort det en gang før, så nå var liksom planen å bli der jeg er til etter at nestemann var ute.

Må uansett tenke langsiktig i forhold til jobb, og tenke at hvis jeg får denne kan jeg bli der lenge.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, måtte bare lufte meg litt siden mannen er bortreist (typisk).

Noen som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nesten i samme situasjon...Dårlig samvittighet skal du IKKE ha for at du prøver å få barn, og at det skal gå ut over arbeidsgiver! Uansett, om du tenker å bli der lenge, så hva er forskjellen på permisjon med en gang, eller permisjon om to-tre år? Her må du tenke på deg og planlegge livet etter hva som passer for dere.

Det kan jo være du ikke får tilbud om jobben, så da er dette ikke en aktuell problemstilling:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...