Gå til innhold

Badeleker - kaste eller rengjøre


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjerner jo vann fra badelekene etter hvert bad, men det blir jo alltid liggende igjen litt. Over tid blir det jo så dette fører til at det dannes et belegg innvendig som da videre grumser til badevannet. å det går jo ikke!! :)

 

Hva gjør dere andre? Kaster dere og kjøper nye eller har dere noen smarte tips til rengjøring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vasket våre badeleker i oppvaskmaskinen, og da forsvinner belegget. Og så får vi en god unskyldning til å kjøre vask av oppvaskmaskinen etterpå :) vet ikke om alle badeleker tåler oppvaskmaskin, men våre har overlevd i overkurven i hvert fall...

Skrevet

Jeg fyller badeendene med litt utblandet klorin og lar de stå. Det har forlenget mange andeliv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...