Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Fjerner jo vann fra badelekene etter hvert bad, men det blir jo alltid liggende igjen litt. Over tid blir det jo så dette fører til at det dannes et belegg innvendig som da videre grumser til badevannet. å det går jo ikke!! Hva gjør dere andre? Kaster dere og kjøper nye eller har dere noen smarte tips til rengjøring?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Vi har vasket våre badeleker i oppvaskmaskinen, og da forsvinner belegget. Og så får vi en god unskyldning til å kjøre vask av oppvaskmaskinen etterpå vet ikke om alle badeleker tåler oppvaskmaskin, men våre har overlevd i overkurven i hvert fall...
AdrenaLine Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Jeg fyller badeendene med litt utblandet klorin og lar de stå. Det har forlenget mange andeliv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå