Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Har eksamen om litt under tre uker, kan ca 30 % av pensum. Dette er 20 sp fag. Har fortløpende to til på 20 og 15 sp som jeg har ennå mindre kontroll på. Dette året har det vært litt mye for meg, Har et barn som fikk diagnose autisme/add, med alle de møtene som følger der. Søsteren min fikk påvist ondartet kreft, og det er fremdeles uvisst om det har spredd seg. I tillegg blir jeg dratt inn i flere ubehagelige saker på skolen til eldste siden jeg er klassekontakt. Kjenner press fra flere kanter. Føler meg skikkelig dårlig som har latt dette ta overhånd. Når jeg setter meg ned for å lese, så flyr tankene bare videre på alt som skal skje. Hva er ditt beste tips for å få kontroll på hverdagen igjen.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Jeg har nok ingen super tips, men tenker...;Hva med å utsette noen eksamener? Det du beskriver høres ikke sunt ut for deg. Det er min erfaring at det er lett å tenke at man klarer "alt". Så gjør en kanskje likevel ikke det. Emosjonelt stress kan sette seg og over tid medføre en svært redusert livskvalitet. Dette er det vanskelig å ta på alvor når en er vant til å tekle det meste, men det er faktisk vel verdt en grundig overveining. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå