Gå til innhold

Peacock - den der wallsticker siden du refererte til..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du erfaring med bestilling derfra?... Kan du evt si litt om kvaliteten på det?.. Jeg ble helt forelsket i et av de store bildene der... med en røykende kar på ;-)... Synes det veldig godt at det er "klistremerke"... Funker det å lime det rett på en hvit gipsvegg? Ser det greit ut? er det enkelt og greit å feste det? ... og.... hvordan er det med bestilling, frakt osv.. ?

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet

Nei, dessverre, men har et gavekort dertil som jeg kjøpte på groupon. Har ikke brukt det enda. Men synes de hadde mange skikkelig fine motiver :-) Står på kuponen min at frakt koster 5 euro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...