Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Har du erfaring med bestilling derfra?... Kan du evt si litt om kvaliteten på det?.. Jeg ble helt forelsket i et av de store bildene der... med en røykende kar på ;-)... Synes det veldig godt at det er "klistremerke"... Funker det å lime det rett på en hvit gipsvegg? Ser det greit ut? er det enkelt og greit å feste det? ... og.... hvordan er det med bestilling, frakt osv.. ?
Gjest peacock Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Nei, dessverre, men har et gavekort dertil som jeg kjøpte på groupon. Har ikke brukt det enda. Men synes de hadde mange skikkelig fine motiver :-) Står på kuponen min at frakt koster 5 euro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå