Gå til innhold

Har snart oppkjøring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og lurer på om dere har noen gode tips/råd å komme med for å bestå?:-P Har tatt kjøretimer i snart 6 mnd, og bor i en relativt stor by ( ca 70 000 innb.) Mye tuneller, lyskryss og rundkjøringer her også.. Er enda 12 dager igjen, men kjenner allerede at jeg er smånervøs !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iiiiiiik!!! Jeg også!!! :) Jeg har jo ikke tips fra erfaring, men det jeg har blitt tipset om er, blink, blink og blink. Blink heller en gang for mye enn for lite. Kjør heller seinere enn fortere(selvfølgelig) men feks i by. Kjør veeeeldig rolig der det er mennesker og der man har vikeplikt fra høyre for å vise at man har oversikt. Og vis tydelig at man ser til sidene og i speilene. Jeg sliter mest med bakkestart, må bare få kontroll over bilen. Bilen jeg øvelseskjører med er null problem, men skolebilen er skikkelig vanskelig synes jeg... Nervøs jeg også, og krysser fingrene for at jeg skal klare det! Masse lykke til til deg!! :)

Skrevet

Se mye i speilene. Inkludert sidespeilene. Og følg med på fartsgrensen, og ta det rolig.

Skrevet

Lykke til du og, nr 1!! ;D Håper vi begge består da, blir jo deilig med egen bil! :) Takker for tips :-)

Skrevet

Jeg strøyk pga jeg lå for lavt i fart.. så ikke ligg for lavt. Skaper du kø er du dømt.

Men en ting, om du er veldig usikker på kjøringen din.. sikker på du burde ha oppkjøring da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...