Gå til innhold

Meldte meg inn på sukker.no i dag og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått en av mine nærmeste arbeidskolegaer som en god treff ("kirkeklokkene ringer")

Jeg er helt paff og også litt flau. Jeg har ikke kommet så langt at jeg har lagt inn bilde av meg selv enda, og jeg er rimelig glad for det nå. Hadde liksom ikke tenkt å "offentliggjøre" at jeg har begynt å titte for alle og enhver liksom. Vi jobber på sammen og snakker faglig med hverandre hver dag, men jeg aldri tenkt tanken om noe mer! Det blir liksom for rart. Han er jo pen, men har ikke tenkt på han som min type....

Syns det blir rart å legge ut bilde av meg selv nå. What to do!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha & Junior
Skrevet (endret)

Det er jo ikke noe mer flaut for deg enn for han vel? :) Han er der tross alt han og, så da må det vel gå an å kunne le av det. Hvis han mot formodning skulle begynne å spørre hva du gjør på sukker så kan du jo bare si at du ble tipset om siden og ble nysgjerrig - greit å holde alle mulighetene åpne.

Og hvis han ber deg på date --- vel, da får du se om du tør å hoppe i det ;)

FYI, jeg traff min mann på sukker og vi er veldig lykkelige ;)

Endret av Mentha & Junior
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg var faktsik på suker date i går og det gikk veldig bra det var helt full klaff nesten elektrisk, så jeg har troen! Har sett flere jeg kjenner der inne det driter jeg lang marsj i.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Jeg var faktsik på suker date i går og det gikk veldig bra det var helt full klaff nesten elektrisk, så jeg har troen! Har sett flere jeg kjenner der inne det driter jeg lang marsj i.

Så spennende! :D Det er så moro med den tiden når man dater og kjenner på elektrisiteten. Masse lykke til videre! :)

Sukker FTW!

Skrevet

Men det er ikke så lenge siden jeg sa på jobben at jeg er blitt singel (selv om det er 7 mnd siden det ble slutt mellom meg og eksen). Jeg jobber i et mannsdominert yrke og de mobber meg av og til med at nå skal jeg vel ut på datern og så videre....til nå har jeg vel bare sagt at jeg ikke er klar for det enda, og jeg er ikke helt sikker på om jeg er klar heller. Jeg ville bare inn og snuse litt uten forpliktelser liksom. Det hele ble mer offentlig nå på en måte.

Men kanskje jeg bare må legge inn bilde og ikke bry meg om at han vet jeg er der inne....

HI

Skrevet

Hmmm.... Har ikke vært der inne selv, men en kollega har vært der og funnet sin kjæreste og nå samboer gjennom et år på den siden. Jeg mener det er slik at man kan "sperre ute" enkelte mennesker på en eller annen måte. Sikkert blokkere eller noe. Du kan jo evt gjøre det da, hvis du ikke vil at han skal se deg der inne. MEN da kan det jo hende at du går glipp av noe stort... ;)

Jeg ville uansett ha lagt inn bilde, hvis ikke får du nok dårlig med treff tror jeg. Folk flest kontakter nok de som har lagt ut bilde. =)

Lykke til uansett. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...