Gå til innhold

Bare må ha det!


Izzie

Anbefalte innlegg

Har fått helt dilla på oliven. Må ha grønne oliven. Saftis også. Hehehe. Flere som har dilla på noe???

 

De siste dagene har jeg også fått dilla på leverpostei. Liker egentlig ikke leverpostei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, ganske så uskyldige diller du har da! :)

Jeg har dilla på appelsinjuice, men ellers så er det ikke noe spesielt nå... hadde litt diller i starten og har innimellom sånne "må ha det" greier angående middag. en dag bare måååå jeg ha hjemmelaget hamburger, en dag måtte jeg ha bankekjøtt (hvem vet hvorfor! ;) ) men har fått totalt avsmak på svinekjøtt, iallefall når det ikke er masse smak på pga marinade eller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde brokkoli og egg sist gang, håpet på det denne gange og men nå vil eg helst ha brus, noe er nesten ikkje har rørt de sist 5 åra :P hadde en periode eg ville ha mye frukt men det gjekk over :(:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører hjemme i november, men må bare slå et slag for Salte Bjørner! Nom nom! Demper kvalme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Grønne oliven! Appelsinjuice! Bruspulver! Brødskive med kokt egg og kaviar.. Rio Grande fra Peppes. Allslags bær. Cherrytomater... Grønne epler!

 

Ganske annerledes enn min ikke-gravide diett, som besto av veldig mye sjokolade (bæra er vel det eneste fra mitt gamle liv)... Noe jeg nå ikke kan fordra plutselig. Pføy! Hurra, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også blitt avhengig av leverpostei. Må også ha coco puffs til frokost hver eneste morgen :P

Får også alle slags morsomme lyster når jeg f.eks ser på tv og det plutselig kommer matreklamer på :D

Ene dagen var det chipsreklame på tv, da måtte sambo på butikken og kjøpe chips til meg etterpå. Morsomt å være gravid, gitt ;)

 

Ellers har jeg fått HELT avsmak på laks, noe jeg normalt er utrolig glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ ha sjokolademelk!! Og Røkt kalkunfilet og norvegia pÅ hatting hÅndtverkere til frokost og lunch...ikke sÅ sunn kost...fÅtt avsmak pÅ smÅgodt og sjokolade..hurra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, appelsinjuice :) ikke veldig dilla, men har lyst på hver dag. Ellers spiser jeg stort sett kylling, har ikke lyst på så mye annet kjøtt. Og nei laks orker jeg ikke smaken av har prøvd fler, men får det ikke ned, men elsker det ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dilla på melkeprodukter, drikker sikkert en liter melk til dagen, sjokolade eller vanlig. Har ikke drukket melk siden jeg var liten jente.

 

Ellers er det middagsmaten som mor pleide å lage som jeg har sanser for nå, kjøttkaker, lappskaus og Raspeballer :)

 

Ikke så veldig sunt dette her, men er egentlig ganske flink å spise sunn og variert mat ellers :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitroner, saft-is, grøt, appelsiner. har totalt mista lysten på kjøtt, egg.. ja all proteinrik mat egentlig. alt slik er bare kvalmende. bare frukt og saftis...lol.. og grøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når kommer disse dillene?.

jeg spiste banan(noe jeg aldri egentlig gjør) når jeg var 3 uker på vei, men har ikke noe spesielle diller nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

signere under appelsin og appelsinjuice, må ha min daglige dose :P men så fremst jeg holder meg unna å få dilla på lukter som parfymer og nylagt asfalt er jeg bare glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salt lakris! I mengder! Jo saltere jo bedre. Og masse frukt og bær, helst de mest syrlige. Gulrot er også en slager denne gangen. I tillegg får jeg hele tiden noe nytt som varer noen få dager før det er over, honey corn, solois, fanta, poteter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

La oss oppdatere denne tråden når vi vet kjønn, så kan vi avlive eller bekrefte myten om at guttemammaer har lyst på salte ting og jentemammaer søte...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ventet jente. Som skrevet er det mye salt og sprøtt og surt. Har flere diller denne gangen enn med første. Da fikk vi gutt. Hadde salt lakris og gulrot den gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

kjenner søtsug støtt og stadig, venter jente :)

men siste dilla (hadde det også noen uker i sv.skapet med storesøster) grønne epler! en dag spiste jeg totalt 3 stk! erre mulig. heldigvis var dette ei dille som gikk over ganske fort sist, krysser fingrene for samme effekt nå!

I går var plutselig makrell i tomat godt igjen, så i går og i dag har det gått i knekkebrød med det på! hehe

Ellers må jeg si at matlysta er på vei opp igjen, så da er det vel snart tid for vektøkning også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appelsinjuice!!

Har alltid vært avhengig av potetgull i hele svangerskapet.

Samt kylling, kebab, lakris, trønderfår.

bare salt gitt :P

Mistet helt smaken av sjokolade og bacon, men har heldigvis komme tilbake :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...