Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Er den VELDIG stor? Den ser jo så enorm ut... Tenker da på til barnehagebarn...
Gjest Mentha & Junior Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 (endret) Den store er ca på størrelse med et A4-ark. De har en som er mindre også, husker ikke hva den heter i farten... Men jeg ga den store til mine nieser (barnehagebarn), og de ELSKER dem Mammaen også, som liker å skjære opp forskjellig frukt og grønt og sende med, sammen med noe annet, og da var det kjempepraktisk med forskjellige rom (og drikkeflaske som passer oppi) Passer i ryggsekkene deres i alle fall Endret 25. april 2012 av Mentha & Junior
Gjest Mentha & Junior Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Denne: http://www.lunchboxes.com/goodbyn-bynto.html er mindre
Papegøyeblomst Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 jeg har den andre modellen, med to små rom på hver side av midtrommet. Har brukt den i bhg i flere år, og er superfornøyd! Anbefaler virkelig denne. I begynnelsen virket den enorm, men nå ville jeg aldri brukt noe annet - er plass til yoghurt ( de vanlige små matboksene er ikke høye nok), en mini-pakke med frokostblanding ( da er flaska perfekt str til melken).. I tillegg kommer den med tre forskjellige ark med kule klistremerker, så barna kan dekorere den som de vil. Jeg syns den inspirerer til morsomme matpakker, blir kreativ av å fylle opp alle rommene :-) Oppsummert: Terningkast 6
mvt Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 jeg har den andre modellen, med to små rom på hver side av midtrommet. Har brukt den i bhg i flere år, og er superfornøyd! Anbefaler virkelig denne. I begynnelsen virket den enorm, men nå ville jeg aldri brukt noe annet - er plass til yoghurt ( de vanlige små matboksene er ikke høye nok), en mini-pakke med frokostblanding ( da er flaska perfekt str til melken).. I tillegg kommer den med tre forskjellige ark med kule klistremerker, så barna kan dekorere den som de vil. Jeg syns den inspirerer til morsomme matpakker, blir kreativ av å fylle opp alle rommene :-) Oppsummert: Terningkast 6 Hvor kjøpte du den? Jenten vår på 2 er ganske kresen, men begynner å bli mer åpen for ny mat nå. Har lett etter en god matboks med flere rom, men har ikke funnet en så fin en før:)
Papegøyeblomst Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 jeg har den andre modellen, med to små rom på hver side av midtrommet. Har brukt den i bhg i flere år, og er superfornøyd! Anbefaler virkelig denne. I begynnelsen virket den enorm, men nå ville jeg aldri brukt noe annet - er plass til yoghurt ( de vanlige små matboksene er ikke høye nok), en mini-pakke med frokostblanding ( da er flaska perfekt str til melken).. I tillegg kommer den med tre forskjellige ark med kule klistremerker, så barna kan dekorere den som de vil. Jeg syns den inspirerer til morsomme matpakker, blir kreativ av å fylle opp alle rommene :-) Oppsummert: Terningkast 6 Hvor kjøpte du den? Jenten vår på 2 er ganske kresen, men begynner å bli mer åpen for ny mat nå. Har lett etter en god matboks med flere rom, men har ikke funnet en så fin en før:) Je3g kjøpte den her: http://www.lunchboxes.com/goodbyn.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå