Gå til innhold

Noen som har den Goodbyn lunchboxen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den VELDIG stor? Den ser jo så enorm ut...

Tenker da på til barnehagebarn...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha & Junior
Skrevet (endret)

Den store er ca på størrelse med et A4-ark. De har en som er mindre også, husker ikke hva den heter i farten...

Men jeg ga den store til mine nieser (barnehagebarn), og de ELSKER dem :) Mammaen også, som liker å skjære opp forskjellig frukt og grønt og sende med, sammen med noe annet, og da var det kjempepraktisk med forskjellige rom (og drikkeflaske som passer oppi) :)

Passer i ryggsekkene deres i alle fall :)

Endret av Mentha & Junior
Skrevet

jeg har den andre modellen, med to små rom på hver side av midtrommet. Har brukt den i bhg i flere år, og er superfornøyd! Anbefaler virkelig denne.

I begynnelsen virket den enorm, men nå ville jeg aldri brukt noe annet - er plass til yoghurt ( de vanlige små matboksene er ikke høye nok), en mini-pakke med frokostblanding ( da er flaska perfekt str til melken)..

 

I tillegg kommer den med tre forskjellige ark med kule klistremerker, så barna kan dekorere den som de vil.

 

Jeg syns den inspirerer til morsomme matpakker, blir kreativ av å fylle opp alle rommene :-)

 

Oppsummert: Terningkast 6

Skrevet

jeg har den andre modellen, med to små rom på hver side av midtrommet. Har brukt den i bhg i flere år, og er superfornøyd! Anbefaler virkelig denne.

I begynnelsen virket den enorm, men nå ville jeg aldri brukt noe annet - er plass til yoghurt ( de vanlige små matboksene er ikke høye nok), en mini-pakke med frokostblanding ( da er flaska perfekt str til melken)..

 

I tillegg kommer den med tre forskjellige ark med kule klistremerker, så barna kan dekorere den som de vil.

 

Jeg syns den inspirerer til morsomme matpakker, blir kreativ av å fylle opp alle rommene :-)

 

Oppsummert: Terningkast 6

 

Hvor kjøpte du den? Jenten vår på 2 er ganske kresen, men begynner å bli mer åpen for ny mat nå. Har lett etter en god matboks med flere rom, men har ikke funnet en så fin en før:)

Skrevet

jeg har den andre modellen, med to små rom på hver side av midtrommet. Har brukt den i bhg i flere år, og er superfornøyd! Anbefaler virkelig denne.

I begynnelsen virket den enorm, men nå ville jeg aldri brukt noe annet - er plass til yoghurt ( de vanlige små matboksene er ikke høye nok), en mini-pakke med frokostblanding ( da er flaska perfekt str til melken)..

 

I tillegg kommer den med tre forskjellige ark med kule klistremerker, så barna kan dekorere den som de vil.

 

Jeg syns den inspirerer til morsomme matpakker, blir kreativ av å fylle opp alle rommene :-)

 

Oppsummert: Terningkast 6

 

Hvor kjøpte du den? Jenten vår på 2 er ganske kresen, men begynner å bli mer åpen for ny mat nå. Har lett etter en god matboks med flere rom, men har ikke funnet en så fin en før:)

 

Je3g kjøpte den her:

 

http://www.lunchboxes.com/goodbyn.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...