Gå til innhold

Facebook gruppe for des.12


monca*84*j12

Anbefalte innlegg

Vet dere om det er opprettet en gruppe for oss? Vet flere andre terminklubber har en hemmelig gruppe på face..

 

Syntes det hadde vært litt artig.. ka dokk syntes?

 

Jeg kan event. fikse en gruppe for oss.. Også sender dere meg mail adr. (pm fks..) deres, så søker jeg dere opp og adder dere?

 

Vis ikke det er laget alt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir gjerne med, men ikke på noen uker. Har ikke fortalt til noen utenom nærmeste familie at jeg er gravid, og det har jeg heller ikke tenkt å gjøre med det nærmeste. Da kan jeg ikke melde meg inn i noe på Facebook som alle ser. (Og i tilfelle noen tror en lukka gruppe hemmelig: alle vennene ser at man melder seg inn i ei gruppe og navnet på gruppa.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med MammaBrum.

 

Meldte meg inn i Hyperemesis Norge uka før jeg visste jeg var gravid. Fikk spørsmål om hva det var, det kom opp i den kolonnen på siden, selv om jeg har masse personverninnstillinger. ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. I see.. Trudde når man opprettet en hemmelig gruppe så kunne ingen se jeg.. Er forskjell på hemmelig og lukket gruppe, er det ikke? Eller har jeg missforstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med, men ikke på noen uker. Har ikke fortalt til noen utenom nærmeste familie at jeg er gravid, og det har jeg heller ikke tenkt å gjøre med det nærmeste. Da kan jeg ikke melde meg inn i noe på Facebook som alle ser. (Og i tilfelle noen tror en lukka gruppe hemmelig: alle vennene ser at man melder seg inn i ei gruppe og navnet på gruppa.)

 

Stemmer dette? HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...