Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Barnet mitt fikk et par greie basketsko av ei eldre venninne. De er ganske fine, men lukter kanskje ikke helt bra........ Ville dere latt barnet dere overtatt disse? Tente på å legge i sånne "duftesåler" inntil videre....
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Nei, barna mine får ikke arve sko. De kan arve bunadsko, pensko, skøyter, skisko o.l. som blir brukt lite og i forte perioder om gangen. Men hverdagssko som er tråkket inn av et annet barn får ikke mine barn arve.
Serepta Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Hmm. Arvede sko som atpåtil lukter hadde gått rett i bosset her hos oss....
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Barnet mitt fikk et par greie basketsko av ei eldre venninne. De er ganske fine, men lukter kanskje ikke helt bra........ Ville dere latt barnet dere overtatt disse? Tente på å legge i sånne "duftesåler" inntil videre.... Jeg arvet sko i mine første 8 år, deretter måtte jeg ha spesialsko for å prøve å rette opp beina mine igjen. Så mine barn får ikke arve sko, pensko som er lite brukt og dertil brukes bare en sjelden gang får de arve. Men alle andre sko er nye, jeg har måttet "ta" barnehagen fordi de kler på barna mine feil sko (to barn med samme størrelse i sko men alt er tydelig merket) igjen og igjen. nå er heldigvis største så stor at ho sier fra hvis ho får feil sko, eller lillesøster blir gitt hennes sko.
BikkjeBisk Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Jenta mi får ikke arve sko. Sko former seg etter den som bruker dem, og sko blir brukt opp. Jeg ville heller kjøpt henne et par nye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå