Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 jeg blir gal snart. det klør i øya omtrent hele tide, jeg har vært hos legen, hadde noen allergier, fikk tabletter mot det, men det hjelper ingenting er det noe annet som kan gjør at det klør sånn?? burde jeg oppsøke øyelege?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Om du er allergisk og klør i øynene burde du få resept på allergimedisiner i øyedråpeform. Mannen min er allergisk og har både tabletter, øyedråper og nesespray, bare tablettene hjelper ikke når han er helt tett i nesen eller øynene klør og renner, da må det lokal behandling til.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Om du er allergisk og klør i øynene burde du få resept på allergimedisiner i øyedråpeform. Mannen min er allergisk og har både tabletter, øyedråper og nesespray, bare tablettene hjelper ikke når han er helt tett i nesen eller øynene klør og renner, da må det lokal behandling til. jeg har fått allergitabletter som jeg bruker, + livostin øyedråper. brukte øyedråpene noen ganger, men slutta med de etter jeg fikk tabletttene.. da skal jeg prøve å ta øyedråper også men etter jeg har dryppa øynene så svir det så jævlig, så jeg tørker det bort haha hi
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Om du er allergisk og klør i øynene burde du få resept på allergimedisiner i øyedråpeform. Mannen min er allergisk og har både tabletter, øyedråper og nesespray, bare tablettene hjelper ikke når han er helt tett i nesen eller øynene klør og renner, da må det lokal behandling til. jeg har fått allergitabletter som jeg bruker, + livostin øyedråper. brukte øyedråpene noen ganger, men slutta med de etter jeg fikk tabletttene.. da skal jeg prøve å ta øyedråper også men etter jeg har dryppa øynene så svir det så jævlig, så jeg tørker det bort haha hi Det svir bare de første gangene når du begynner med det. <etter det blir du vant til de. Jeg har et helt arsenal av allergimedisiner, men sliter like vel
silje1989 Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Om du er allergisk og klør i øynene burde du få resept på allergimedisiner i øyedråpeform. Mannen min er allergisk og har både tabletter, øyedråper og nesespray, bare tablettene hjelper ikke når han er helt tett i nesen eller øynene klør og renner, da må det lokal behandling til. jeg har fått allergitabletter som jeg bruker, + livostin øyedråper. brukte øyedråpene noen ganger, men slutta med de etter jeg fikk tabletttene.. da skal jeg prøve å ta øyedråper også men etter jeg har dryppa øynene så svir det så jævlig, så jeg tørker det bort haha hi Det svir bare de første gangene når du begynner med det. <etter det blir du vant til de. Jeg har et helt arsenal av allergimedisiner, men sliter like vel hæ? arsenal? ja da skjønner jeg at du sliter *knis*
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 #5 var forresten hi arsenal = stort lager av noe.
silje1989 Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Om du er allergisk og klør i øynene burde du få resept på allergimedisiner i øyedråpeform. Mannen min er allergisk og har både tabletter, øyedråper og nesespray, bare tablettene hjelper ikke når han er helt tett i nesen eller øynene klør og renner, da må det lokal behandling til. jeg har fått allergitabletter som jeg bruker, + livostin øyedråper. brukte øyedråpene noen ganger, men slutta med de etter jeg fikk tabletttene.. da skal jeg prøve å ta øyedråper også men etter jeg har dryppa øynene så svir det så jævlig, så jeg tørker det bort haha hi Det svir bare de første gangene når du begynner med det. <etter det blir du vant til de. Jeg har et helt arsenal av allergimedisiner, men sliter like vel så du bruker bare tabletter og ikke dråper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå