Gå til innhold

Har så lyst å dele


MiniLK-3

Anbefalte innlegg

Er 6 uker til helgen og 3. gangs, har så lyst å fortelle familie og jobb samtidig som jeg vil holde det hemmelig. Magen er alt blitt kjempe bløtfet og jeg sliter med klærne og føler det kan ses på meg allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fortalte det nesten med en gang siden jeg ble sykemeldt og er mye uggen.. lettere å si grunnen med en gang istedenfor at folk går å lurer ;) Men det er opp til deg hvem du vil si det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til tre venninner, men ingen andre. Det hjalp litt på sprekkferdigheten. har egentlig lyst til å fortelle familie, men skal klare å vente tre uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du..

skjønner veldig godt du ønsker og dele.

 

Vi har valgt og fortelle det til noen. Min mamma og samb. farmor (100 år) av familie. + noen venner...

Vi forteller det til svigers og pappa i helgen. Da er jeg 7+5 ca.. og har sett hjertet på ul i går...

Så forteller vi sakte men sikkert til søsken. Og litt senere rundt om.. Så får vi se.. Mange som vet at vi har prøvd lenge, og gått på hormoner. Da er det naturlig at de lurer.. Og ikke så lett og holde tett..

Det går som det går... Går det galt, så trenger vi støtte da også!

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at den dagen jeg sier det til min far, så vet alle det. Han kan jo ikke holde på hemmeligheter :)

 

Men jeg dør etter å dele det også, da... jeg er 6+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...