Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 her bader barna anhver dag. og ellers ved behov.
Edelweis Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 En gang i uka og ved behov. oftere på vår og sommer. Mine har ekstrem tander hud så de kan ikke bades så ofte. men vi bruker vaskeklut hver kveld og morgen daA=)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 En til to ganger i uken eller oftere ved behov.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 her bader barna anhver dag. og ellers ved behov. Treåringen bader to til tre ganger i uken i vinterhalvåret, gjerne annenhver eller hver dag om sommeren. Babyen bader en gang i uken, eller en ekstra gang hvis hun virkelig har bæsjet seg ut.
bonkeline Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 En gang i uka. Blir jo egentlig to ganger i uka nå som vi er med på babysvømming. Vasker han godt hver kveld da, pappan og guttungen koser seg stort med kveldsrutinene, begge ler masse
Sjokoladefantomet Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Vinter 1-2 ganger i uken. Sommer blir vel nesten hver dag minst om været er bra.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Her er det full dusjnekt, det er en kamp hver gang! Det absolutte minimum er en gang i uka. Riset bak speilet er "trusselen" om å klippe håret kort.
mamma'n til 2 :) Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Lille her bader hver kveld, for hun blir så rolig og sover så godt etterpå Elsker å plaske gjør hun også Vaskes på hender, ansik og nedentil hver morgen i tillegg, og vaskes resten av dagen ved behov. Vasker håret hennes et par ganger i uka bare, med mindre hun har klina mat oppi det Kommer til å fortsette med dette, for hun bruker bleie, hun krabber borti ting hele dagen. Syns det er lettere å bade henne enn full kroppsvask
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Her er det full dusjnekt, det er en kamp hver gang! Det absolutte minimum er en gang i uka. Riset bak speilet er "trusselen" om å klippe håret kort. Den brukte jeg også og begge ble klipt Nå sparer de håret på nytt og vet at jeg gjør alvor i det.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. april 2012 #10 Skrevet 25. april 2012 Prøver på 2 ganger i uka.. på vinteren/vår/høst. Oftere ved behov. Om sommeren blir det nesten hver dag.. litt avhengig av været så klart :-)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #12 Skrevet 25. april 2012 Sønnen min bader/dusjer hver dag.Ser ut som en gris etter bhg]
Von Hertelhofen Skrevet 25. april 2012 #13 Skrevet 25. april 2012 hun bader en gang i uka. er 4 mnd gammel, så hun blir jo ikke skitten akkurat.
☆☆☆ Skrevet 25. april 2012 #14 Skrevet 25. april 2012 1-2 ganger i uka, er 5 uker gammel. "Masserer" med olje hver kveld og vasker med klut og vann hver morgen..
TPK Skrevet 25. april 2012 #15 Skrevet 25. april 2012 3 ganger i uken, på faste dager. Ekstra ved behov selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå