Gå til innhold

Hvem var dere på barne-og ungdomskole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var dere den:

-pene

-populære

-nerd

-outsider

etc.

og hvordan ser dere ut nå og hva gjør dere nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flytteren, outsideren, nerden , trodde jeg selv var skamkul, jeg var annerledes feit, fikk fort venner men det å holde på de er jeg verre til..

har noen få veldig gode venner som er der for meg uansett.

er i dag fortsatt stor, tror fortsatt jeg er skamkul, hever meg mer over mobberne, er nerd, er superhyggelig mot alle, og er en man kan stole 100 % på da jeg aldri har svikta en eneste av mine venner.

skrytepave :P

Skrevet

Mobbeofferet:(

Kan trøste med meg at jeg har fått meg både mann,barn, fint hus, bil osv, mens mange av de som mobba er enten på kjøret eller like overfladiske og patetiske den dag i dag:=)

Skrevet

Jeg var nok midt på treet, helte vel litt mer over til å være populær på ungdomsskolen.

Hadde mange venner, men få av dem er igjen i dag.

Skrevet

Jeg gikk på en ganske liten skole, og hadde mange venner, og var i vel i "sporty" gruppa. Jeg hadde ikke draget på gutter i det hele tatt, men var god venn med de fleste av dem, som også sa det rett ut, at jeg var "en av dem".

Stor overgang til videregående, da jeg traff gutter jeg ikke hadde vokst opp med som syntes at jeg var pen, søt og morsom og som gjerne ville gå ut med meg!

Jeg som den gang var en superslank, sportsjente som trente 5-6 dager i uka, er nå kronisk syk og overvektig, men biter tennene sammen og klorer meg fast på jobb som saksbehandler i kommunen.

Skrevet

smme som #4. var med i den populære gjengen, men var ikke den som var mest populær. hadde venner utenfor gjengen og vile være hyggelig mot alle, men måtte jo holde maska å være kul som de andre i gjengen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...