Gå til innhold

Gartnerlosjens snegler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ, de var knakende søte, da! Jeg liker jo prinsipielt alle snegler som ikke er brune, men de der er de eneste jeg kunne tenkt meg Å innføre aktivt. Kanskje jeg skulle hatt meg en balkongsnegle?

Skrevet

Jeg er så imponert over alt dere krangledibdamer finner på nett :)

Skrevet

Akkurat denne fant jeg i KK faktisk, så den kan jeg ikke ta æren for...

Skrevet

Må innrømme at disse krypene var hakket bedre enn ideen med flamingoer.

Skrevet

Må innrømme at disse krypene var hakket bedre enn ideen med flamingoer.

Hva?! Flamingo må man jo uansett ha. Disse er det alltid plass til:

http://www.craftster...3999#msg3943999

;)

(og de fant jeg heelt selv!)

Nei, nå må du gi deg! De der var jo alt for små. Flamingoer man kan tråkke på er barnslig!

(å tråkke på snegler er en helt annen sak...)

Skrevet

Om de funker som snegleskremsel så vil jeg ha sånne plassert langs hele ytterkanten av hagen. Jeg kan ikke fordra de brune, ekle slimpølsene og at de gjør meg til en snikmorder. Jeg som egentlig er så snill med alle dyr at jeg kysjter ( Hvordan i all verden staves det ordet egentlig? Om det er et ord, da... Dialektuttrykk kanskje?) fluer og veps ut av vinduet, og en gang kjørte to kilometer tilbake igjen dit jeg kom fra for å slippe av en humle på samme stedet den fant det for godt å klamre seg til vindusviskeren min.

Men de sneglene var søte, Blomstre :)

Skrevet

Nei, nå må du gi deg! De der var jo alt for små. Flamingoer man kan tråkke på er barnslig!

(å tråkke på snegler er en helt annen sak...)

Jeg er barnslig! :)

Er denne stor nok da?:

http://www.flickr.co...N03/6416023303/

Kjente jeg ble litt redd nå, og føler for å være barnslig i steden. En stykk mini-flamingo og et snegleskremsel isteden, helt klart.

På en annen side, så hadde kanskje den megafuggel'n fungert bedre enn en levende vakthund. Nei, dette må jeg tenke litt på...

Skrevet

Tydelig at jeg begynner å bli gammal, for disse nymotens dib-sidene behersker jeg iallefall ikke: har nå flere ganger prøvd å sitere og svare på Himmel og hav sin fantastiske humleomsorg, men kapitulerer herved og nøyer meg med: RESPECT! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...