Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Hvilke møbler bør man ha til en nyfødt, tenker ikke på seng/vugge?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Ingenting.. En baby trenger som regel ikke mer enn en god armkrok. Kan være greit med vippestol som man kan legge ryggen helt ned på, slik at man kan få litt avlastning. Og babyen kan feks ligge der på badet under oppsyn mens man feks steller seg og dusjer. Bilstol sier jo seg selv.
kaktusen Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Helt enig, en armkrok er vel d beste for en baby Vippestol kan bli greit etterhvert
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Ja, man må vel ha et sted å "legge" de fra seg....eller bærer man de stort sett? Noen vippestoler å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Jeg la min i vognbagen, eller i sofaen med teppe på utsiden, eller dyne på gulvet, bare i tilfelle. Jeg skal kjøpe baby bjørn sin, syns den er fin, og den kan ryggen legges helt ned på.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Vi har kjøpt Carena lux vippestol til snupp og er kjempefornøyd. Koster 399,- og er mye bedre polstret enn Babybjørns rådyre til 1195,-.
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Jeg har baby Bjørn sin og synes den er helt super! Kjempe fornøyde med den! Uansett merke er det veldig greit med vippestol slik at du kan ha hendene fri til matlaging, dusjing, dogåing osv!!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Stellebord er kjekt å ha hvis ikke du har vaskemaskin å stelle på =)
Squirrel79 Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Signerer vippestol. Vi hadde en kurv (moseskurv) som mini sov i i stua og på soverommet de første månedene. I tillegg til vippestol. Stort mer enn det hadde vi ikke av møbler til han. Jo, stellebord da. Men det holder med en stellematte om man synes det er greit å sitte på kne på gulvet, skifter på et bord eller på en vaskemaskin.
mvt Skrevet 25. april 2012 #10 Skrevet 25. april 2012 Vi har kjøpt Carena lux vippestol til snupp og er kjempefornøyd. Koster 399,- og er mye bedre polstret enn Babybjørns rådyre til 1195,-. Hvor kjøpte dere Carena vippestolen?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #11 Skrevet 25. april 2012 Vi kjøpte Carena vippestolen på www.mamma-mia.no. Kom frakt i tillegg, men det synes vi var greit.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 25. april 2012 #12 Skrevet 25. april 2012 Synes lekegrind er praktisk, men det er ikke noe man MÅ ha med en gang. Greit å ha et sted å sette barnet hvis man skal gå på do eller noe. Litt viktigere når barnet blir mobilt på egenhånd. Til nyfødt er som nevnt vippestol flott. En tykk gym-matte er også gull, slik at babyen kan ligge mye på magen, og du kan ligge ved siden av - enten bare å se på babyen, eller trene ;-)
anonym91 Skrevet 25. april 2012 #13 Skrevet 25. april 2012 trenge ikkje vippestol til og bynne med når eg har vugge det bynnte eg ikkje og bruke før det hvar på tide med mat og babyen ikkje kunne sitte i tripptrapp stol enda. uten om ville eg hatt stellebord. men mangen sier di klarer seg fint uten det og. smak og behag. ingenting du Må ha av møbler
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 26. april 2012 #14 Skrevet 26. april 2012 Vi har kun et sted og legge babyen for soving. En kurv i stua med hjul som trilles dit vi skal :-). Har jo vippestol fra førstemann, men ikke et møst i starten. Stelle gjør vi på benk på badet, og ellers er det kos på fanget og sofaen for det meste :-). Dessuten er jo vognbagen mye brukt av mange til soving. Så noe mååå ha ting finns vel ikke. Kommer ann på hva slags løsninger man liker. Vi tenkte på barnegrind i stua istedefor vugge, skrur opp bunnen helt og lager det koselig med pledd og bamser, så ikke plassen blir for stor. ( praktisk at man får brukt grinda lenge) Men da burde man jo ha en seng el lignende på soverommet da. Samsoving er jo ikke anbefalt i starten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå