Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Er de omtrent som Hennes og Maurits, Only (som er litt mindre enn HM?), Cubus (litt større enn HM?) eller liknende... da tenker jeg på klær først og fremst i damestørrelse. Er barneklærne omtrentlig vanlige i størrelsene?
prinsessemamma2010 Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 De er litt små i str. Jenta mi bruker 86 til vanlig, men bodyene i 90 fra sparkjøp er for små til hu. Har nå bestilt i 100, så håper det passer
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Damestr synes jeg de er litt store på, jeg bruker 38 og bestiller gjerne 36 i sparkjøp. Eller om de har 38/40, bestiller jeg 34/36.
kråkemamma Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Jeg har motsatt erfaring. Barnetøyet er litt store i str. men jeg har ikke kjøpt bodyer men natttøy, joggebukser og tskjorter. Har ikke bestilt så mye dametøy der men på at par plagg måtte jeg ned en str, men de andre passet. Så varierer jo der som i andre butikker.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Jeg tenkte å bestille noe topper til meg selv, bruker vanligvis medium i størrelse på slikt hvis jeg handler på HM f.eks.. Liker ikke at det sitter helt etter. Tror dere den størrelsen passer her også eller tror dere jeg må ned i small? Da bestiller jeg klær til dattera sånn ca i den størrelsen hun er i nå, og håper det passer (er ingen bodyer, bare nattøy og bukse)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå