Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10073491 forledrene kjemper utrolig hardt for å finne henne. rart det og om de har drept henne.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Nei det tror jeg ikke hun er, desverre
Gjest Ziva Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Jeg tror ikke hun er i live. Og jeg tror faktisk at det bare er spill for galleriet. Foreldrene vet nok hvor hun er gravlagt.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Nei, jeg tror hun er druknet i Italia, av sine kidnappere. Da det ble sånn oppstyr så tror jeg ikke de tok sjansen på å selge henne videre slik de hadde tenkt.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Jeg tror ikke hun er i live. Og jeg tror faktisk at det bare er spill for galleriet. Foreldrene vet nok hvor hun er gravlagt. må jo være utrolig slitsomt for foreldrene psykisk å holde på slik., jeg hadde ikke holdt ut dette om jeg hadde faktisk tatt livet av barnet mitt, noe jeg aldri vil gjøre..
Gjest Ziva Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Jeg tror ikke hun er i live. Og jeg tror faktisk at det bare er spill for galleriet. Foreldrene vet nok hvor hun er gravlagt. må jo være utrolig slitsomt for foreldrene psykisk å holde på slik., jeg hadde ikke holdt ut dette om jeg hadde faktisk tatt livet av barnet mitt, noe jeg aldri vil gjøre.. Hvilke foreldre doper barna sine for å gå ut å spise alene?
Gjest Ziva Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Har da stått side opp og side ned i aviser.
Gjest Heartbroken Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Jeg tror ikke hun er i live. Og jeg tror faktisk at det bare er spill for galleriet. Foreldrene vet nok hvor hun er gravlagt. må jo være utrolig slitsomt for foreldrene psykisk å holde på slik., jeg hadde ikke holdt ut dette om jeg hadde faktisk tatt livet av barnet mitt, noe jeg aldri vil gjøre.. Hvilke foreldre doper barna sine for å gå ut å spise alene? Er det bevist at de gjorde det? Det kan jeg ikke huske å ha lest. Det er jo nesten som man ikke håper at hun lever, hva slags liv har hun da hatt i disse fem årene? Det å ikke vite hva som skjedde med barnet sitt, må være det absolutt grusomste man kan tenke seg. Og i tillegg ha mistanken mot seg - det kan vi ikke tenke oss engang.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #10 Skrevet 25. april 2012 Det er da ingen ting som tyder på at barna ble dopet ned. "The twins were also tested for sedatives. No traces of sedatives were recorded" forteller Wikipedia-artikkelen om saken. Lenke: http://en.wikipedia....adeleine_McCann Du kan ikke bare finne på omstendigheter i saken, vet du, Ziva.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #11 Skrevet 25. april 2012 Jeg tenker at det mest naturlige er at foreldrene blir mistenkt på et eller annet tidspunkt i en slik sak, noe annet ville vært "rart". Er jo som regel slik at de nærmeste av et offer må renvaskes ettersom det oftest er de nærmeste som har mest motiver. De er til en viss grad renvasket, fordi det ikke finnes beviser, men ettersom denne saken har vært så mye i media vil alltid folk tro noe om dem. Men jeg synes ikke det henger på greip at de fortsatt bruker masse penger og tid på å lete etter barnet når de faktisk vet hva som har skjedd. Skjønner ikke hvor de da henter en slik falsk drivkraft fra. Det hadde jo ikke vært noen som hadde "reagert" om de hadde roet ned dette til nå, er jo mange år siden hun forsvant. Derfor tror jeg heller ikke det er de som har drept henne, selv om jeg vet at nettopp derfor er det mange som tror det er dem...
mylittlecat Skrevet 25. april 2012 #12 Skrevet 25. april 2012 Jeg tror dessverre hun er død. Og jeg tror heller ikke foreldrene har noe med forsvinningen å gjøre. Det er jo i utgangspunktet en enorm belastning for dem å ha mistet sin datter, og ikke vite hva som har skjedd. Hadde de vært skyldige, hadde de nok etter rimelig tid dysset ned saken, og forsøkt å leve "normalt" videre. I alt arbeidet de har lagt/legger i denne forsvinningen, tror jeg den psykiske belastningen hadde vært overveldende for dem, om de faktisk hadde noe med det å gjøre. Ingen vanlige mennesker hadde klart det.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #13 Skrevet 25. april 2012 Mora fortalte selv at de hadde gitt barna sovepiller da de skulle spise på en restaurant like i nærheten... Men senere trakk hun tilbake dette... Jeg fatter ikke at folk doper ned barna sine, ei helle går fra dem for å gå på restaurant... Jeg tror mora sjøl har tatt livet av jenta. Kanskje ikke med vilje, men jeg tror, som sagt, mor har gjort dette. Det var blod på veggen på rommet til jenta, hennes blod. Hunder fant spor etter lik i bagasjerommet på bilen dems... Så enig med ei over her som mener alt dette bare er spill fra foreldrenes side. Sikkert bedre å ha det vondt psykisk enn å bli sett på som barnemorder og sitte i fengsel...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #14 Skrevet 25. april 2012 #13: Har dette blitt en oppvisning i å finne på nye elementer i saken? Madeleines blod er ikke funnet i leiligheten. Moren har ikke sagt at hun dopet dem ned. Du må nesten presentere en kilde for disse opplysningene hvis du forventer å bli tatt seriøst.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #15 Skrevet 25. april 2012 Moren sa på ett tidspunkt at hun hadde gitt Madeleine sovetabletter, siden Madeleine var ett "vanskeligt" barn. Og foreldrene var rimelig slitne pga 3 små barn, og var sikkert fustrert over ei aktiv jente som ikke alltid høre etter.. Så jeg reagerte litt da Kate (moren) var på besøk hos "Skavlan" og trodde Madeliene hadde gått å lett etter foreldrene når hun ikke lå i senga si...Hvordan kan ei lita jente som sover på sovepiller bare våkne...? Jeg vet ikke helt..Har ikke fulgt kjempe godt med i saken, så vanskelig for meg å dra en konklusjon.. Men blir dårlig av tanken på at hun lever enda, for tenk om hun har blitt solgt til noen skumle menn eller noe Og hun blir utnyttet på det groveste.. Om hun lever, så håper jeg hun lever hos en familie som desperat ønsket et barn, og er god og snill med ho.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #16 Skrevet 25. april 2012 #13: Har dette blitt en oppvisning i å finne på nye elementer i saken? Madeleines blod er ikke funnet i leiligheten. Moren har ikke sagt at hun dopet dem ned. Du må nesten presentere en kilde for disse opplysningene hvis du forventer å bli tatt seriøst. Nr 13 her. Jovisst fant de blodet til jenta på rommet hun sov på, det stod i media "Blodspor på veggene". Og jo, mora sa at ho hadde gitt barna sovemedisiner, så trakk ho det tilbake senere. Har du dårlig hukommelse, eller kan du ikke google selv?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #17 Skrevet 25. april 2012 jeg tror ikke hun lever. og jeg tror foreldrene gjorde det mot henne. det er så typisk at det er foreldrene som gjør slik også skaper masse oppmerksomhet rundt saken for å renvaske seg selv. for folk tenker jo "de ville ikke gjort alt dette om det var dem"
BikkjeBisk Skrevet 25. april 2012 #18 Skrevet 25. april 2012 Jeg tror moren drepte henne for oppmerksomhet. De har jo fått en voldsom mediadekning, og hun er snar og stille opp på ulike tvshow o.l Huff
Lillababy Skrevet 25. april 2012 #19 Skrevet 25. april 2012 Dette med sovemedisinen var jo heilt sentralt i avisene i denne tida. Også i dei norske. Eg syns det er forkasteleg at foreldra har dopa et barn på ferie, og at dei går ut og et, og at dei ikkje låser leiligheten ein gong. Men eg trur ikkje lenger at dei har gjort det. Eg trur ho er kidnappa og truleg drept. Syns Skavlan hadde et fint program. Der kom det og fram at eind el var vridd i media medan dei var der nede.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #20 Skrevet 25. april 2012 For meg som tror på synske mennesker så synes jeg det er rart at ingen synske har klart å komme med noe konkret i denne saken. Ved å finne jenta eller mer håndfaste besvis på noe. Tenk hvor mange "synske" som har hørt om denne saken, den har jo blitt verdensomfattende omtrent...
Gjest Heartbroken Skrevet 25. april 2012 #21 Skrevet 25. april 2012 #13: Har dette blitt en oppvisning i å finne på nye elementer i saken? Madeleines blod er ikke funnet i leiligheten. Moren har ikke sagt at hun dopet dem ned. Du må nesten presentere en kilde for disse opplysningene hvis du forventer å bli tatt seriøst. Nr 13 her. Jovisst fant de blodet til jenta på rommet hun sov på, det stod i media "Blodspor på veggene". Og jo, mora sa at ho hadde gitt barna sovemedisiner, så trakk ho det tilbake senere. Har du dårlig hukommelse, eller kan du ikke google selv? Nå er det vel som regel den som kommer med påstander som har "bevisbyrden" da. Om du påstår at noe er sånn, så regner jeg med at du har dokumentasjon som underbygger dette og ikke forventer at de som leser skal finne frem til det DU påstår?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #22 Skrevet 25. april 2012 #13: Har dette blitt en oppvisning i å finne på nye elementer i saken? Madeleines blod er ikke funnet i leiligheten. Moren har ikke sagt at hun dopet dem ned. Du må nesten presentere en kilde for disse opplysningene hvis du forventer å bli tatt seriøst. Nr 13 her. Jovisst fant de blodet til jenta på rommet hun sov på, det stod i media "Blodspor på veggene". Og jo, mora sa at ho hadde gitt barna sovemedisiner, så trakk ho det tilbake senere. Har du dårlig hukommelse, eller kan du ikke google selv? Nå er det vel som regel den som kommer med påstander som har "bevisbyrden" da. Om du påstår at noe er sånn, så regner jeg med at du har dokumentasjon som underbygger dette og ikke forventer at de som leser skal finne frem til det DU påstår? Nå er det vel ikke bare jeg som "påstår" disse tingene. Selvfølgelig sitter jeg på _dokumentasjon_ på denne saken! Ehh, de dokumentene er det nok kun myndighetene som har. Jeg, som de fleste andre, har kun medias dekning å forholde meg til i slike saker gitt. Og jeg trenger da virkelig ikke overbevise folk som ikke tror på media, ingen som tror på alt media skriver.
mamma'n til 2 :) Skrevet 25. april 2012 #23 Skrevet 25. april 2012 Og diskusjonen sklir igjen ut ift til det som er spørsmålet ser jeg Jaja, da kan jeg "skli ut" litt også. Så vidt jeg husker, så ble det funnet blod i leiligheten, men det viste seg å ikke være Madeleine sitt. Blodet til Madeleine ble funnet i bilen. Liklukten hundene fant kunne like gjerne vært fra en av foreldrene, de er leger begge to, og leger jobber innimellom også med døde mennesker. En hund kan ikke skille en liklukt fra en annen liklukt. Moren uttalte at hun hadde gitt Madeleine sovemedisin, men dette nektet hun på på et senere tidspunkt. De fant spor av medisiner i blodet de fant i bilen. " Report: Tests Show Madeleine McCann Died of Sleeping Pill Overdose According to media reports toxicological tests show that Maddie McCann died of an overdose of sedatives. The sample, an 88% DNA match to the little girl, was taken from a car hired by her parents 25 days after her disappearance. Guilhem Buttut, an investigative reporter for France Soir, said he had sighted "hard evidence" that "...proved the little girl had ingested medicines, without doubt sleeping pills, in quantities large enough to cause an overdose." Portuguese police reportedly want to re-interview Madeleine's mother Kate and examine her diary. Her diary allegedly shows that she had little help at home from her husband and that her 'hysterical' children exhausted her. hentet fra : http://www.shortnews.com/start.cfm?id=64901 Og det er flere slike rapporter som skriver det samme. Hvorvidt dette er sant, kan ikke jeg svare på. Men for å svare på spørsmålet: Nei, jeg tror ikke hun lever lenger. Jeg tror, som flere andre tydeligvis tror, at moren tok livet av denne stakkars jenta
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 25. april 2012 #24 Skrevet 25. april 2012 Jeg har også fått med meg at de hadde gitt barna sovemedisin for å kunne gå ut og spise på en restaurant "rett over veien"......
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #25 Skrevet 25. april 2012 Jeg har ikke fulgt saken på lenge, men tror faktisk det er moren som har drept henne. Ser for meg at datteren som var et "vanskelig" barn, gjerne adhd, veldig aktiv osv gjorde at moren kanskje dyttet henne i frustrasjon eller noe slikt, slik at hun falt å slo seg, gjerne svimte av, så ble moren og faren desperate, og rett og slett drepte henne og gravla hun en plass!!!! Det tror jeg... Om det så skulle vært slik at hun er blitt kidnappet(noe jeg ikke tror), tror jeg ikke hun er live..og håper hun ikke er det..stakkars jente, om hun lever...nei, huff vil ikke tenke på det... En nydelig liten jente, stakkars:((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå