Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 vi skal pusse opp barnerommet. jeg har veldig lyst på sponplater. mens mannen vil ha panel. mannen skal overta rommet om 1 år til film rom, vi skal bygge ut. og få flere sov rom. mannen skal ha prosjektor og lerret. mannen vil ha rommet sitt rødt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Panel. han skal uansett ha det om et år, så da ville jeg gjort det. Mye finere og:) mal det hvitt nå, så kan han male det rødt senere
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Panel. han skal uansett ha det om et år, så da ville jeg gjort det. Mye finere og:) mal det hvitt nå, så kan han male det rødt senere male det to ganger det tror jeg ikke vi gjør. blir å male det nå. så kansje igjen om mange år. rødt nå får barnrommet til å se så trist å lite ut. rommet blir mørkt. føler rødt er ikke fargen jeg vil ha men blir mannen sitt rom, så jeg burde holde meg unna. men jeg skal ha meninger ang rommet til barna.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Kjøp ferdig malte panelplater da vel (hvite), for så å male dem røde når mannen skal "flytte inn" der.
Appelsinpiken Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Ville ikke hatt spon, men kanskje er huntonittplater et alternativ til panel?
Fruen i huset Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Sånne smale panelplater passer fint på barnerom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå