Gå til innhold

Hva i sykehusbagen?


Min første 2012

Anbefalte innlegg

Er det mange som har pakket sykehusbagen allerede?

Og er det noen som har tips til hva man bør huske å pakke og hva som er totalt unødvendig å ta med seg ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fødte i uke 33 sist gang, og siden jeg denne gangen holder på å flytte, så jeg har en liten enkel bag pakket klar allerede.

 

Det ligger en fin link helt øverst på '3. trimester' med tips om hva man bør huske på i fødebagen og i barselbagen. :)

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143903081-f%c3%b8debag-tipsliste-ny-januar-2012/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilu87

Har ikke pakket noe enda, og bør vel snart tenke på det :) Har termin 03.06.

Har skrevet en liste over alt jeg vil ha med, etter tips fra listen i 3.trimester-rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 17. juni og har satt meg 17. mai for datoen hvor jeg skal begynne å gjøre en hel del :) Pakke sykehusbag, bygge sammen stellebordet, sette ting på plass. Nå er veldig mye i hus, men står i esker og poser. Har planer om å ha en del gjester 17. mai, så da passer det helt perfekt å vente med å dra frem alt mulig til etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei optimisthoppa, jeg har termin 18juni og har tenkt å gjøre det samme som deg :-D pakker sykehusbagen 18 mai eller deromkring, tenkte senest 25 mai for sikkerhets skyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...