Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Syns ikke jeg har tid/energi til mer. Jogger fast 3 ganger hver uke ca 30 min, blir litt intervalltrening underveis en eller to av gangene. Men jogger ikke sammenhengende enda, er på vei dit. De dagene jeg ikke jogger prøver jeg å gå tur ca 30-45 min. Gjør som oftest noe 5-6 ganger hver uke. Men i det store og hele blir det jo bare 3-4 t hver uke Høres så lite ut... Men har så mye annet å gjøre pluss at mannen også skal ha sin egentid...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Ut fra et helseperspektiv er det ganske bra, men trener du til OL er det nok litt i minste laget . Det hadde nok vært bedre om du hadde variert joggingen litt mer slik at du hadde fått en lengre tur i uka og at du hadde lakt inn en runde styrketrening i uka. å bytte ut en av gå turene med styrketrening og eventuelt en med en lengre jogge/gåtur (1-1,5t) etter hvert som formen blir bedre ville nok vært det beste, men det du gjør er enormt mye bedre enn ingenting og nok til at du bør være kjempestolt av deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå