Soveposen Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Hvis du er gift, hvordan var bryllupet ditt, hva er ditt beste minne og hva ville du gjort annerledes?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Ville faktisk ikke gjort noe annerledes! Alt ble slik som vi ønsket oss. Giftet oss på ambassaden i Paris og spiste middag i Eiffeltårnet. Feiret hjemme med familiemiddag og vennefest i etterkant.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Tror ikke det er noe jeg ville gjøre annerledes. Vi hadde det veldig koselig.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Ville ikke gjort noe annerledes, dagen (helgen) var rett og slett fantastisk Gikk rundt og smilte hele tiden Vi hadde bryllupet her www.thorskogsslott.se De er drevne i å organisere bryllup, og vi hadde helge fri til bare å kose oss med gjestene. Vi hadde ganske mange barn i bryllupet, og de fikk sitt eget bord. På stolene til barna hadde vi hengt ridder- og prinsessekapper. Vi brukte papirduk og la frem tusjer. Har tatt vare på duken Vi hadde leid inn barnavakt fra barnehagen til barna. Hun og en venninne av henne sørget for en super kveld for alle barna, og tok våre barn på nettene. Ellers hadde vi en minnebok liggende på gavebordet, der gjestene kunne skrive litt hvis de ville. Vi la frem et kamera tilkoblet en liten printer, så tok de bilde av seg selv og limte inn i minneboka. Vi la små, hjemmelagde gaver på rommet til gjestene for at de skulle føle seg velkomne (ala amerikanske wedding favours). Til de nærmeste satte vi også inn en god vin eller prosecco og god sjokolade. På selve bryllupsdagen hadde jeg og tre av mine beste venninner et eget rom hvor vi ordnet oss. Frisøren kom dit og ordnet oss på håret. Vi fikk også servert nydelig lunsj. Vi var heldige med været, og gjestene koste seg ute i turløypene eller inne på slottet hvis de ønsket det. Vi hadde også en fotograf som fulgte oss hele dagen. Det var supert, da man blir gående i en slags tåke På tross av "fine" omgivelser var det et veldig lunt, inkluderende og avslappet bryllup. Det var viktig for oss at barna følte seg velkommen, da vi har så mange flotte barn rundt oss som betyr mye for oss. Jeg har aldri drømt om bryllup, var nok veldig guttejente som liten. Men mannen insisterte på stor fest, og da måtte han nesten få det som han ville I ettertid er jeg veldig glad for at vi gjorde det slik. Det at jeg selv ikke hadde så strenge krav (og dermed ikke ble noen bridezilla) tror jeg bidro til at dagen ble så flott (fallhøyden ble mindre).
Soveposen Skrevet 25. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2012 Ville ikke gjort noe annerledes, dagen (helgen) var rett og slett fantastisk Gikk rundt og smilte hele tiden Vi hadde bryllupet her www.thorskogsslott.se De er drevne i å organisere bryllup, og vi hadde helge fri til bare å kose oss med gjestene. Vi hadde ganske mange barn i bryllupet, og de fikk sitt eget bord. På stolene til barna hadde vi hengt ridder- og prinsessekapper. Vi brukte papirduk og la frem tusjer. Har tatt vare på duken Vi hadde leid inn barnavakt fra barnehagen til barna. Hun og en venninne av henne sørget for en super kveld for alle barna, og tok våre barn på nettene. Ellers hadde vi en minnebok liggende på gavebordet, der gjestene kunne skrive litt hvis de ville. Vi la frem et kamera tilkoblet en liten printer, så tok de bilde av seg selv og limte inn i minneboka. Vi la små, hjemmelagde gaver på rommet til gjestene for at de skulle føle seg velkomne (ala amerikanske wedding favours). Til de nærmeste satte vi også inn en god vin eller prosecco og god sjokolade. På selve bryllupsdagen hadde jeg og tre av mine beste venninner et eget rom hvor vi ordnet oss. Frisøren kom dit og ordnet oss på håret. Vi fikk også servert nydelig lunsj. Vi var heldige med været, og gjestene koste seg ute i turløypene eller inne på slottet hvis de ønsket det. Vi hadde også en fotograf som fulgte oss hele dagen. Det var supert, da man blir gående i en slags tåke På tross av "fine" omgivelser var det et veldig lunt, inkluderende og avslappet bryllup. Det var viktig for oss at barna følte seg velkommen, da vi har så mange flotte barn rundt oss som betyr mye for oss. Jeg har aldri drømt om bryllup, var nok veldig guttejente som liten. Men mannen insisterte på stor fest, og da måtte han nesten få det som han ville I ettertid er jeg veldig glad for at vi gjorde det slik. Det at jeg selv ikke hadde så strenge krav (og dermed ikke ble noen bridezilla) tror jeg bidro til at dagen ble så flott (fallhøyden ble mindre). Høres ut som et FANTASTISK bryllup! ^^
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Vi hadde et veldig lite og "hemmelig" bryllup, men kun oss og barna + forlovere og deres barn. Jeg angrer ikke på det, men jeg angrer på at vi satset på at storebror skulle sove i bilen til vielsen, og at vi ikke hadde innviet en person til i "komplottet", slik at vi hadde noen til å ta seg av krakilske barn... Størstemann sovnet nemlig IKKE i bilen (da var han 2,5 år), han illskrek omtrent hele tiden bortsett fra når vi fôret ham med kjeks eller pølse, og vi kunne jo ikke ha munnen hans full av mat konstant i fem-seks timer... han ble jo mett... Jeg var fullstendig utslitt etterpå. De få øyeblikkene storebroren ikke illskrek, da skrek babyen på fem måneder! Helt utrolig. Må si jeg var lykkelig da den treretters middagen var over, altså!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 jeg hadde giftet meg uten familie til stede. svigers ødela alt. svigerfar sa rett ut i talen sin at han ikke ville vi skulle gifte oss. og at han mente dette var feil. min familie var helt perfekt. var glade for oss. gjorde alt for at vi skulle få dagen vi ville. jeg hadde giftet meg. skulle jeg gjort det omigjen hadde jeg gjort det uten familie. det jeg ville gjort likt var kjolen, barne mitt sin rolle. ville hatt samme blomster. og jeg ville satt opp håret mitt anderledes. + slanket vekk 10 kg,
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Hadde satset på enda mer blomsterpynt i kirken tror jeg, men ellers ville jeg ikke endret noe, ikke en gang at organisten hadde fått gal beskjed om når bryllupet var slik at hun vielsen måtte utsettes over 30 minutter. Det førte bare til at alle rakk det.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Hadde satset på enda mer blomsterpynt i kirken tror jeg, men ellers ville jeg ikke endret noe, ikke en gang at organisten hadde fått gal beskjed om når bryllupet var slik at hun vielsen måtte utsettes over 30 minutter. Det førte bare til at alle rakk det. Jo foresten en ting. Jeg skulle tatt med meg et lite verktøyskrin på hotellet slik at jeg slapp å lete området rundt etter vaktmesteren da helen til skoen min løsnet 30 minutter før bilen kom og hentet meg og forloveren min. Det ble hektisk før jeg fikk reparert den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå