Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Drikker rødvin. Funker som bare juling.
Gjest Trulte med to små Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Hva man legger i ordet "mindre pen" er jo veldig forskjellig fra hvem du spør. Jeg føler meg ganske "normal" , men det er vel ikke noen som føler seg helt fornøyd med seg selv til enhver tid heller... Jeg syns det er viktig å se velstelt ut og finne sin egen stil. Ta tur til frisør og få litt hjelp med klipp om man er usikker på hva en kler. Vanlig "normal" hygiene er selvfølge og utover det tror jeg ALLE kan se bra ut. Tenker du på hva "pen" er i forhold til modeller i tv og blader osv, er det en trøst og tenke på at de er både retusjert og har mange timer bak seg i sminkestolen Men viktigtigst av alt, så er det å smile, være vennelig og la sitt indre stråle ut veldig viktig for å bli oppfattet som positiv og dermed sjarmerende! Selvtillit har mye å si og det å være ekte, ikke prøve å være andre en den man er, være den beste utgaven man kan av seg selv!
Tullsjura Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 (endret) Her går det i hvitvin.. Nei, altså.. Jeg føler meg egentlig veldig lite pen. Men etter jeg begynnte å gå en tur hver dag, i høyt tempo. Fikk opp kondisen og fikk mer energi føler jeg meg mye mer vell! Før satt jeg inne å spise ostepopp og hadde dårlig samvittighet for at jeg satt inne og spiste ostepopp. Nå går jeg meg en tur. ALT er bedre Det er ikke det harde treningsopplegget som skal til før (ihverfall jeg) man føler seg bedre! Ellers så bruker jeg (de dagene jeg har tid) god tid på badet, god tid i dusjen. Smører meg inn med en god krem. Ja, slike ting. Endret 25. april 2012 av Tullsjura
Tigerpote Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Jeg føler meg ikke lite pen, jeg er ganske fornøyd, men jeg vil jo gjøre det beste utav det jeg har uansett Jeg dusjer og sminker meg hver dag, vil se velpleid og velstelt ut, og være pen i tøyet. Går til frisøren og klipper og striper håret, men faktisk bare to ganger i året Har langt hår, så det er jo bare å børste det, klemme i litt skum, så vips er det ferdig. Jeg er blek, så liker å bruke selvbruningskrem om våren/sommeren. Ellers steller jeg neglene mine på tær og fingre, napper øyenbrynene i form osv. Etter fødsel skal jeg gå ned "babyvekten" pluss 10 kg gjennom Grete Roede Det er mitt mål. Og håper at øreknuten jeg har fått forsvinner etter fødsel, og har lyst til å få fjernet sprengte blodkar på bena. Jeg har litt å jobbe med jeg også, men lar ikke det overskygge alt. Er fornøyd likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå