Gå til innhold

Hva jobber du med? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva jobber du med?

Hvilken utdannelse har du?

Hva tjener du?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hj.pl ca 350 000 i året, men jobber ikke fulltid nå.

Skrevet

Hjemmesykepleien, ufaglært, 313 000 kr i året + tllegg for kveld, helg og helligdager.

Skrevet

Holder på med en doktorgrad, og har vel en rundt 360 00 i året, tror jeg. Skal si lange utdannelser lønner seg, du...;-)

Skrevet

Barnevernkonsulent, (sosionom, tre år på høyskole + endel psykologi). Tjener 350 000. I andre kommuner kunne jeg tjent oppunder 400 000, men trivsel er viktigere enn penger :-) + at differansen ikke er såå stor at jeg egentlig vurderer å flytte på meg.

Skrevet

Vernepleier, ca. 380 000 i året pluss tilleggene, men ser at jeg kunne ha spart meg bryet og blitt hjelpepleier istedet.

Skrevet

Planlegger i privat bedrift, planlegger operasjoner offshore (jeg er ikke offshore, kun de utførende).

økonomi og adm. bachelor + to år på universitet ikke relatert til bachelorutdanningen.

Et kjempegode vi har er fleksitid som er veeeldig fleksibel.

Er underbetalt pr. i dag, og jobber med å få lønnsløft. Har 450.000 + overtid.

Skrevet

Delelager hos bilforhandler. Fagbrev innen reservedelsfaget for bil. 359000,- i grunnlønn + bonus hver måned (variabel fra 1500-5000,- pr mnd)

Skrevet

Ja, hva jobber du med?

Hvilken utdannelse har du?

Hva tjener du?

:)

Mellomleder i privat næringsliv

Mastergrad

570 000

Skrevet

Økonomijobb i det private næringsliv. Tjener 500.000.

Skrevet

Sekretær i privat næringsliv. Cand mag-grad + div kurs/etterutdanning. Tjener 450 000.

Skrevet

Apotektekniker med 260 000

Skrevet

Siviløkonom+MBA. Jobber som prosjektleder. Har ca. 570.000.

Skrevet

Er nå i permisjon - begynte å jobbe som pleieassistent på sykehjem for to år siden (rett etter videregående). Tjente vel rundt 250 000 i året - skal begynne på sykepleien til høsten :)

Skrevet

jeg har fagbrev i omsorgsfag

jobber som miljøarbeider med psykisk utviklingshemmede

tjener ca 340.000 i året.

Skrevet

Famileterapeut. Tjener 485 000 kr.

Skrevet

Planlegger i privat bedrift, planlegger operasjoner offshore (jeg er ikke offshore, kun de utførende).

økonomi og adm. bachelor + to år på universitet ikke relatert til bachelorutdanningen.

For en bachelor i øk.ad er du ikke underbetalt! Men iforhold til hva man kan få som planlegger så ligger du under. Alt er jo etter hvor lenge man har jobbet og ikke minst hva man har jobbet med.

Jobber også som planlegger i olje/gass - det er en liten verden så vi har kanskje truffet hverandre ;-)

Skrevet

For en bachelor i øk.ad er du ikke underbetalt! Men iforhold til hva man kan få som planlegger så ligger du under. Alt er jo etter hvor lenge man har jobbet og ikke minst hva man har jobbet med.

Jobber også som planlegger i olje/gass - det er en liten verden så vi har kanskje truffet hverandre ;-)

Jepp, du har helt rett her :-)

hvilke installasjoner jobber du med?

Jeg har jobbet siden 2006 innen fagområdet, men ikke i samme bransje.

Skrevet

Hvorfor svare Anonym bruker på sine egne innlegg?

Skrevet

Vernepleier, ca 340 000. Jobbet to år, satser på at lønnen øker med tiden :-)

Skrevet

Hvorfor svarer du så mange ganger?

Skrevet

Hvorfor svare Anonym bruker på sine egne innlegg?

Hehe, det er like herlig hver gang ;) Anonym bruker er ikke 1 person, men flere ;) DU kan også bli anonym om du vil.

Skrevet

Haha, tenkte det var en som hadde litt fritidsproblemer...

Skrevet

Psykiatrisk sykepleier, 509.000.

Skrevet

Jobber som mellomleder i kommunen

Har cand.mag grad + holder på med master på fritiden.

Har 475 000 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...