Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Det er et litt kjipt tema for mange her inne sikkert - men etter en lang runde har jeg bestemt meg for å beholde bebisen jeg har i magen. Er ikke sammen med faren, men vi har datet veldig lenge. Jeg sa først at jeg ville ta det vekk, og han vil ikke ha noe med det å gjøre bare støtte meg gjennom aborten og fortsette som før - men nå som det er dagen for å gjøre det vil jeg ikke likevel. Han ble rasende og mente jeg var helt ufølsom som nå helt i slutten og rett før tida går ut (uke 11 nå...) ombetsemmer meg likevel. Han sier at det ikke går an osv osv. Men det gjør da vel det?? Jeg Må ikke ta vekk fordi om vi egentlig var enige om det? Er jeg veldig ond nå? Jeg ble fryktelig usikker, men kommer ikke til å dra til timen min. Men kunne trengt noen svar....
magica fra tryll Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Selvfølgelig kan du ombestemme deg! Du må bare følge det som føles riktig. Og hvem vet,-kanskje han blir glad for barnet ettrhvert han også....
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Du har lov til å ombestemme deg! Du har ingen, INGEN plikt til å gjennomføre det. Ikke gjør noe du kommer til å angre på resten av livet. Du klarer det fint alene!
TPK Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Selvfølgelig! Det er du som bestemmer over din kropp (og ditt barn). Han kan heller velge å ikke ha noe med barnet å gjøre hvis han absolutt ikke vil. Lykke til med babyen :-)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Dette bestemmer du helt selv! Ønsker deg lykke til fremover, bare dropp han daten din, han er en dott. Klem fra ei som ble presset til abort, og jeg angerer den dag i dag!!
prøver1991 Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 drit i han! da jeg ble gravid, så hadde jeg og typen min vært i ett fast forhold i 2,5 år og gift i 1 år. han ville jeg skulle ta abort, men jeg ville hele veien beholde. Men jeg lyttet til mannen min, vi bestilte abort time, jeg tok den første pillen. Vi møtte opp på sykehuset dagen etterpå, og siden vi så at det fortsatt var hjertelyd etter den første pillen, så kunne jeg ikke fortsette aborten, så jeg beholdte . mannen min ble fly forbannet. men vi er fortsatt sammen, og vi fikk sønnen vår for 3 uker siden. frisk og fin gutt på 4455 gram, 54 cm lang
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Støtter deg VELDIG på å beholde barnet!!! Jeg tror at han, når ungen kommer, kommer til å bli enormt glad for at du valgte å beholdet det. det kommer til å være et slit å være alenemamma, men verdt det! Håper virkelig du kommer til å beholde ungen - bare tenk at nå er jo ungen ganske godt utviklet allerede! tror ikke du kommer til å få fred hvis du tar abort. jeg sier det bare for at jeg vet hvor fantastisk det er å ha unger!!!! Vi må få vite hvordan det går!
Makemyday Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Vet om en venninne av en venninne som tok abort, hun kan ikke få barn den dag i dag i. Vet ikke hva som gikk galt, men dette er nå noen år siden hun gjorde. Mener hun har prøvd i 8-10 år å bli gravid nå.
Makemyday Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Mener ikke å si at dette vil skje deg altså. Følg magefølelsen. Lykke til. Klem
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #10 Skrevet 25. april 2012 Tenker på vis jeg hadde tatt abort, tatt vekk de to fineste guttene i hele verden. Griner bare jeg tenker på det. de har vært planlagte begge to så jeg har aldri tenkt på det, før nå. Du kommer til å bli så utrolig glad i ungen! Støtter deg i å beholde ungen, han/hun kommer til å bli det fineste du har sett!!! Det største i livet!
naomi850 Skrevet 25. april 2012 #11 Skrevet 25. april 2012 Ikke hør på han..du er ikke ond i det hele tatt:-) behold deg til magefølelsen din...ganske sikker på at når lille nurket kommer så er han glad for det valget du har tatt selvom han ikke er enig nå!! lykktil
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #12 Skrevet 25. april 2012 Takk for alle svar! Det har hulpet veldig!!! Jeg dro ikke til timen idag, og kommer til å beholde lillen <3 Har bare grått idag, men faktisk mest av lettelse - faren har jeg ikke snakket med men bestemt meg for å gi han litt tid. Det kom jo som et sjokk for han så får håpe han kommer til fornuft i løpet av det neste halve året. HI
Gjest mangebarnsmamma Skrevet 25. april 2012 #13 Skrevet 25. april 2012 Lykke til:) Barn er en fantastisk gave, om de kommer uventet eller ei:)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #14 Skrevet 25. april 2012 Jeg ombestemte meg også i siste liten.. på sykehuset.. Har nå en flott gutt på ti år angrer ikke!!
YumYum2 Skrevet 26. april 2012 #15 Skrevet 26. april 2012 Tenk at hvis du tar abort vil du garantert angre før eller senere, hvis du beholder kan jeg GARANTERE deg at du adri vil angre Lykke til Når han ser magen vokse og ser barnet sitt vil han nok snu på flisa ganske fort, med mindre han er sabla sta!
m*78 Skrevet 26. april 2012 #16 Skrevet 26. april 2012 Takk for alle svar! Det har hulpet veldig!!! Jeg dro ikke til timen idag, og kommer til å beholde lillen <3 Har bare grått idag, men faktisk mest av lettelse - faren har jeg ikke snakket med men bestemt meg for å gi han litt tid. Det kom jo som et sjokk for han så får håpe han kommer til fornuft i løpet av det neste halve året. HI Så godt å høre at du ikke lot deg presse til å ta abort når du ikke ønsket det! Vi angrer aldri på de barna vi får, det er en fantastisk gave å få oppleve å bli mamma. Mens en abort kan aldri bli ugjort, å kan føre til at man sliter mye i ettertid. ønsker deg masse lykke til videre. Du høres ut til å være sterk og klok, dette kommer du til å klare helt fint, med eller uten støtte fra barnefaren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå