Gå til innhold

Hvor mange timer pr uke trener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er øktene fordelt, og hva trener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 3,5 t

3 korte løpeturer på fra 25 til 50 min og en langtur på ca 1,5t. Den lengste av de korte turene løpes normalt som intervalltrening.

I tillegg trener jeg litt styrke innimellom, men det blir i praksis maks 30 min i uka, men da veldig effektivt hjemme.

Jeg er egentlig veldig fornøyd så lenge jeg klarer å holde på dette.

Skrevet

Nå som jeg er høygravid er det dessverre 0...

Skrevet

Null, dessverre. Har verken helse eller barnevakt til det.

Skrevet

Mandag: Jogger 5 km (ca 30 min) etter jobb, før jeg henter i bhg.

Tirsdag: Jogger 5 km/30 min mens søsteren min sitter barnevakt

Onsdag: Jogger 5 km/30 min før bhg, sykler til jobb (18 km én vei/ca 1 time, 2 timer tilsammen)

Torsdag: Jogger (mor passer lille) + sykle til jobb

Fredag: Jogger før jobb + sykle til jobb

Til sammen: 2,5 timer jogging og 6 timer sykling

I tillegg sykler jeg alltid til butikken, til besøk osv.. Og når datteren min er hos faren, jogger jeg lørdag og søndag også.

Blir nok minst 9 timer i uken:)

Skrevet (endret)

Jeg trener styrke 4-5 dager i uka, så ofte jeg får tid og anledning. Da holder jeg på i 40-45 min. Så går jeg tur 4-5 dager i uka, 5km, det tar ca like lang tid.

edit: Ikke at tur er så veldig trening da, men det er da fysisk aktivitet iallefall.

Endret av den perfekte mor
Skrevet

Uff...alt for lite enda, men på vei! Har kommet så vidt igang igjen etter en laaaaaaaaaaaaaaaaang periode med alt for lite trening.

Nå trener jeg en time spinning på onsdager + 20 min styrke. Så prøver jeg å legge inn løping med intervall ute en gang for uka - ca 30-40 min.

Så til sammen ca to timer målrettet trening.

Ellers prøver jeg å gå til og fra barnehagen med mini..... Det er akkurat en km en vei - så det blir fire km rask gange/dag. Skjer vell 2-4 ganger i uka, alt etter hvordan været er...

Skrevet

Trener ikke spesifikt, men går minimum en times tur med hunden hver dag, noe mer i helgene. I tillegg går jeg på crosstrainer et par ganger i uka.

Så vil tippe at jeg går tur/"trimmer" ca 9-10 timer ila uka?

Skrevet

5-7 timer rask gange hver uke!

Skrevet

Mandag, onsdag og fredag: ca 25-30 min med jogging/løping og 25-30 min med styrketrening før jobb.

Som oftest enten lørdag eller søndag: Ca 50 min med jogging/løping.

Om vinteren er det ofte mindre jogging og litt søvmming i stede.

Så litt i underkant av 4 timer i uken. I tillegg går vi ofte en lenger tur med ungene i helgene, og det er jo generelt hektisk og "trimmende" å ha fire barn :P

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

2 dager i uka, totalt ca 3 timer. Hvis jeg følger treningsopplegget da, hender det blir nedprioritert...

Skrevet

Oj, har jeg aldri tenkt og regne på..Skal vi se;

Mandager 30min Jillian Michales 6-weeks sixpack, level1

Mandager: Svømming 1000m, ca 30 min.

Tirsdager, jogger ca 10 km, 1t.

Onsdager 1t15min på ergometersykkel, inkl styrketrening armer/skuldre og "henger i chin-up" for og trene på dette

Torsdager; 1t elipsemaskin

Fredager 30 min m/Jillian Michaels igjen, samme som mandag, og henger i "chin-ups posisjon" for og trene på det...

Lørdager jogger 1t eller 1t elipsemaskin

Søndager, samme som onsdag...

Ikke mer enn 6 -7 timer uka det, litt fordelt over hver dag. Men har noen joggeturer som varer i 2 til2,5 timer, særlig nå på våren og ut over sommeren..Også er vi i svømmehallen hele familien på fredager. Og siden mannen jobber 3 kvelder i uka, jeg jobber 100%, vi har to barn som har aktiviteter i ukene, jeg har styresmøte en kveld i måneden, spareforening 1 gang i måneden, og ellers er normalt sosiale og har besøk/er på besøk til venner/familie, så synes jeg at jeg rekker mye jeg..Mannen trener også alt fra 1 til 5 gang i uka..Han er ikke så nøye på det :)

Skrevet

3-6 timer hver uke. Prøver å få klatret to ganger i uka, og det pleier å være lange økter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...