Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Har blitt bedt med på sommerferie tur til Danmark. Babyen vil da være 6-8 mnd gammel avh av når jeg føder. Ville du ha blitt med? Jeg synes det høres slitsomt ut, og redd for at det blir mest stress for meg å reise med en liten baby... Har en 5-åring fra før som skal være med.
I scream for icecream! Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Jeg var i Danmark med minsten og storebroren på da 2.5 år når minsten både var 2-3 mnd gammel og rundt 4 mnd. Gikk helt fint! Vet ikke hvordan dere skal dra dit, men vi tok danskebåten. Hadde en litt romslig lugar, med plass til vogn. Babyen sov i vogna siden han var så liten, men det kan jo hende du må velge en annen løsning. Jeg ammet bare delvis og pumpet ved siden av, så jeg steriliserte flasker og pumpe i sterilseringsposer. Fikk låne mikro på båten. En baby på 6-8 mnd kan jo spise litt fast føde også, så da er det jo litt enklere. Jeg synes det gikk kjempefint, men det er jo veldig individuelt da.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Vi reiser til Danmark på hytta vær bidige sommer, anen vær påske og av og til i vinterferien (skjedd en gang). å vi har reist med sønnen vår når han var 3-4mnd, noe som er har gått KJEMPE fint Men skal dere reise dit, så anbefaler jeg dere EN ting, kjøp bleiene i Norge! Fordi det er svin dyrt med bleie i Danmark, billig merkene koster opp til 70-90DKK, noe som er over 100 lappen i norske kroner! Bare på Kiwi her i Norge kan du få de til 25.90. Så jeg anbefaler dere å ta med dere bleie om dere har tenkt å oppholde dere i Danmark en stund
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Jeg er enig i det box sier. Det skal gå fint, babyen er vell i vogna også en del? trill rundt, gå på dekk for å trekke litt frisk luft. bare bra for babyen det også, mens den ligger i vogna med noe lett over for å ikke få for mye "sjø sprøyt" inn Mikro har de, de fleste plassene. Ammer du, så finnes det muligheter for det også, til og med bortgjemte plasser. Og for din 5 åring, finnes det leke rom for. men nå vet jeg jo ikke hvilken båt dere tenker på om det er colorline eller fjorline. Noe i den duren der....
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Det er vel ikke noe problem, hva slags stress er du redd det skal bli der som du ikke har hjemme? Første gang vi var i Danmark med sønnen vår var han 2 uker gammel, og neste gang var han 10 mnd. Overhodet ikke noe problem. Og for 5-åringen er jo danmark kjempekult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå