Gjest Dotto Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Huff, hvorfor kan ikke jeg være normal?! Er så utrolig overhysterisk at det er skremmende.. Nå ligger jenta mi fint i sengen sin å sover, har vært forkjølet ett par dager nå, men jeg har direkte vondt i magen.. Har vært ett par episoder de iløpet av de siste mnd der hun har fått astmaanfall ved forkjølelser, og ved hver eneste forkjølelse siden, så har jeg ligget å hørt hvordan pusten er, hørt etter piping i brystet, antall pust, om hun hoster mye osv.. Hun har pusta fint i hele dag ( igår også ), hosta MINIMALT, ligger helt fint nå også, men allikavel er jeg bekymra.. Jeg klikker snart!!!
2 hjertegull :) Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Hehe, du ønsker nok å være avslappet og rolig. Men at du er normal er det ingen tvil om! Hvor gammel er hun? Er det ditt første barn? Det er mye som endrer seg i hodet vårt når vi blir mødre. Jeg sleit med dødsangst. Kan også ha en sammenheng med traumatisk fødsel, men jeg var livredd for både mitt eget og hennes liv, leeeenge etter fødsel.. Lå å lytta om natta, klarte ikke å overlate henne til andre osv.. Det har jo gått litt på bekostning av hennes selvstendighet, desverre, men vi jobber med saken! Du er i allefall normal! Man skal jo være oppmerksom, men prøv likevel å slappe litt av, som regel går det bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå