Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Har så sinnsykt vondt i magen at tårene triller og klarer såvidt å skrive. Har kramper og smertene stråler ned i føttene og i ryggen. Smerter siden søndag, og verst på kveldene. Får ikke sove, og hadde samboeren min vært hjemme hadde jeg dratt på legevakta, får gjøre det i morgen..! Vet ikke om jeg er gravid. Noen tips slik at jeg får sove?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Om det er så vondt, så synes jeg absolutt at du skal ringe legevakta i kveld. Om de vurderer at dette bør de se på, så kan de sende en ambulanse eller be deg ta en drosje.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Skal klare å holde ut natta, ungene sover jo, å har ikke barnevakt til de nå. Blir det for ille i løpet av natta får de komme å hente meg med ambulanse, og ungene får evt bli med! Hi
Mamma i vinden Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Blindtarmen? Nyrebekkenbetennelse? Nyrestein. Du burde absolutt ringt legen. Om ikke annet for å få tips. Har du smertestillende? Ta det du kan av slikt ihvertfall! God bedring!
2 hjertegull :) Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Har du tatt noe smertestillende? Du skriver at du ikke vet om du er gravid, i allefall er paracet trygt å ta om du mistenker det. Jeg tror at dersom du hadde hatt en SA, så hadde du blødd i tillegg, men er ikke sikker på om smerter kan komme uten blod i en slik sammenheng. Kan det være luftsmerter? Jeg hadde en gang helt ekstreme luftsmerter hvor jeg måtte ringe mamma å få henne til å komme å ta seg av barnet mitt. Mannen var borte. Jeg lå på badegulvet å vrei meg i kaldsvette! *grøss* Trengte ikke ambulanse da, bare å få ut luften. Legg deg på knær, men knærne så samlet som mulig. Stikk baken i været, og strekk armene fram over hodet, panna borti gulvet. Letteste måten å få ut luft på om det er det Bortsett fra det kommer jeg ikke på noe i farta. Men synes du skal ringe noen som kan være klar over at du er i dårlig form. Pluss at noen ringer deg i morgen og sjekker at alt er bra med deg. Det er en sikkerhet når du sitter med ansvar for barn. ønsker deg god bedring, og god natt!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Jeg hadde ekstreme smerter i perioden rundt da jeg ble gravid sist. De var helt uholdbare, og hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg trodd jeg hadde en SA. Det var det jeg sa også høyt og tydelig. Men ingenting tydet på noen graviditet før 10 dager senere, da var det testen hjemme som lyste gravid mot meg. Og nå har jeg ei lita tulle på snart 5 mnder Tenkte at du kanskje trengte litt positiv tanke i det hele
I scream for icecream! Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Hvordan gikk det med deg i natt?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Kom meg gjennom natta, sovnet etter noen timer da :-p Var til legen i dag, å skal på ultralyd for å se om de finner noe galt. Legen trodde smertene var en naturlig del av syklusen.. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå