Gå til innhold

Usikker på kjønn etter UL


Vinterbarn og høstbarn?

Anbefalte innlegg

Var på ordinær ul for en drøy uke siden og gledet meg sinnsykt til å finne ut hva som ligger i magen denne gangen. Har en gutt fra før, og innerst inne så holder vi nok en knapp på jente for det er bare gutter som har blitt produsert i vår familie en god stund nå. Dette svangerskapet har vært totalt annerledes enn det forrige, og alle kjerringråd og kalkulatorer sier jente. I tillegg på ul så jeg disse karakteristiske tre stripene som skal kjennetegne jente, men det var også en liten et eller annet som stakk ut, jordmora kikka lenge og nølte, men trodde det var en gutt sa hun, den lille tissemannen var litt stor for å være en del av et jentekjønn, men fasiten ville vi uansett få i september! Å, jeg lurer sånn på hva det er som danser samba i magen! Uansett hva så er h*n selvfølgelig velkommen, men jeg synes det er litt stas å vite også! Andre som er usikker på hva det blir og er ekstremt nysgjerrig eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er veldig nysgjerrig, og vi vil vite. Men på UL i går lå h*n med navlestrengen mellom beina. Kunne se ut som jente hos oss, men hun ville ikke si noe sikkert... så nå tror jeg at jeg må ta en 3D om 6-8 uker ;) har jo tid til å tenke på det... Men har jo tre gutter fra før så ikke rart vi er spente... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok en ul til her oxo selvom mest sannsynelig det er jente ;) som jordmor sa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk heller ikke vite kjønn, men så var nok vi mest opptatt av at alt var i orden med den lille, og det var det heldigvis :) En liten herlig aktiv krabat.

 

Går med jentefølelse, så får vi se på neste UL i uke 28, kanskje vi får vite det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...