Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 som prater til deg som et barn og som virker se ned på deg? Snakk om en person som har vært lenge i et yrke og som for all del har god kunnskap å dele. Det er heller måten det gjøres på, utrolig belærende.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Å, et par sÅnne har jeg ogsÅ pÅ jobben. Vet jeg ser yngre ut enn jeg er, og blir derfor ofte tatt for Å være "fersk", selv om jeg har jobbet i 5 År før min nÅværende arb. plass som jeg har vært pÅ i 6 mnd. Jeg tar gjerne imot gode rÅd fra "erfarne fjellfolk", men nÅr det blir for mye dulling og piss pleier jeg bare Å se pÅ klokka og "plutselig" fÅ forferdelig dÅrlig tid. Jeg orker ikke bruke energi pÅ dem.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Da hadde jeg spurt om å få snakke med de i enerom og fortalt at du hadde et problem med måten de snakker til deg på. Rolig og saklig. Er det fortsatt ingen endring, så overser du de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå